Gjest SSBS Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Skjempekult!! Også svart lapp foran øyet. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Hvis du mener samme type som damer bruker, så ser det dustete ut. 0 Siter
jacob Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Jeg har litt problemer med begrepene her; Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts. Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet. 0 Siter
carma Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Jeg har litt problemer med begrepene her; Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts. Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet. Grattis med ny piratbukse ;o) 0 Siter
naiv Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Jeg har litt problemer med begrepene her; Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts. Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet. Du er sikkert kjekk uansett hva de buksene kalles. Piratbukser og capribukser er nok det samme. Bermudashorts er kortere. 0 Siter
jacob Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Du er sikkert kjekk uansett hva de buksene kalles. Piratbukser og capribukser er nok det samme. Bermudashorts er kortere. Nuvel- takk ;-) Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt. (dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er) 0 Siter
naiv Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Nuvel- takk ;-) Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt. (dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er) Skal bli.. 0 Siter
naiv Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Nuvel- takk ;-) Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt. (dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er) Den blir bedre og bedre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.