Gå til innhold

Piratbukser til gutter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg synes piratbukser/capribukser (vide vel og merke) er dritstilig til gutter!:)

Jeg kjøpte til kjæresten min i bursdagsgave i fjor og han brukte den ofte i sommer.

I syden var det veldig mange gutter som brukte det, sikkert ikke fra Norge men... ( Norge er ikke akkurat verdens kuleste "kles-land" eller hva jeg skal kalle det)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55587-piratbukser-til-gutter/#findComment-230745
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes piratbukser/capribukser (vide vel og merke) er dritstilig til gutter!:)

Jeg kjøpte til kjæresten min i bursdagsgave i fjor og han brukte den ofte i sommer.

I syden var det veldig mange gutter som brukte det, sikkert ikke fra Norge men... ( Norge er ikke akkurat verdens kuleste "kles-land" eller hva jeg skal kalle det)

Jeg har hørt at det bare er:

*danmark

*island

*england

*frankrike

som ligger forran Norge på moten, men jeg kan ta feil.

Vide piratbukser er kult på gutter.

(synes det er tøft når mannlige hår viser under buksa,men over skoen så hvorfor ikke :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55587-piratbukser-til-gutter/#findComment-238127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...