Gå til innhold

Godkjent i SUAK


Gjest Kinabarn

Anbefalte innlegg

Gjest Kinabarn

I går kom det etterlengtede brevet fra SUAK vi er godkjent for et barn fra Kina som er to år yngre enn vårt yngste barn(født i 97). Har ikke hørt om slik nøyaktig godkjenning før, noen andre?

Vil ellers gratulere alle som har kommet videre i prosessen. Da jeg som regel kun er innom dette forumet før jeg starter arbeidsdagen får jeg ikke skrevet noen innlegg, men jeg følger med på alt som skjer!

Et lite spørsmål til dere som har vært i Kina: Har skjønt at det ofte er reiser med mindre fly ut til de forskjellige provinsene. Hvilke flyselskap brukes? Jeg har en smule flyskrekk og ettersom det har vært noen ulykker de siste to ukene er jeg litt skjelven når det gjelder disse flyturene.

- Regner med redselen har lagt seg om 14 måneder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kinabarn.

Gratulere med godkjenningen.

Det er vanlig praksis at SUAK godkjenner for barn to år yngre enn eldstemann.

Vi ble godkjent for noen uker siden og der stod det at nr. to måtte være født etter vårt lillegulls to årsdag som nettopp har vært.

Lykke til!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet må vel ikke være akkurat to år yngre enn barnet dere har fra før, men MINST to år yngre? Det er i hvertfall det som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjennelsen! :-) Håper ikke dere må vente for lenge før papirene sendes Kina.

Når det gjelder flying innenlands, vet jeg egentlig ikke noe særlig om det, men det jeg vet, er at China Air, som styrtet i forrige uke, egentlig ikke er et kinesisk flyselskap, men fra Taiwan, og flyr ingen strekninger innen Kina. Det er fort gjort å blande her, for Air China flyr innenlands i Kina.... China Air har prefix CI, mens Air China har CA hvis noen skulle føle for å studere flybillettene sine....

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenningen!

Vi har også samme type godkjenning som dere...

SUAK har godkjent oss for et barn som er fra 0 år og opp til to år yngre enn vår egenfødte sønn, som er født i mars 1998.

Lykke til videre!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...