Gå til innhold

Endelig nytt bilde.


geth

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått oppfølgingsrapport og

nytt bilde av barnet vårt. Hun er bare helt skjønn. Storebror som har rukket å bli 3 1/2 år er også veldig opptatt av Thailand om dagen. Skal bli spennende å oppleve Thailand gjennom hans øyne, samt at det skal bli hyggelig å møte hans fosterforeldre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg,

Dette var et nytt "Thailand-fjes" for meg ;-) Hvor gammel er deres datter? Regner med at vi kanskje er i samme tildelingsgruppe (mars)?! Vi får nemmelig også oppfølgingsrapport i dag!!! Har egentlig lyst til å dra hjem i lunchen, men et møte forhindrer meg... Gleder meg til å tømme postkassen i dag!

Hadde vært hyggelig med litt kontakt! Mail meg gjerne på [email protected].

Kos deg med nytt bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med "nye" thaiadoptanter og nye barn :)

Bildene og rapportene gjør godt, det er helt sikkert! Ønsker dere også en god ventetid frem mot reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er du. Har sett etter deg, for du svarte meg her for en stund siden. Ser ut til at Sibadulla har spurt om det jeg skulle, men henger meg på for evt mer kontakt mellom oss. Kanskje det blir flere som skal reise sammen her. Hvem vet?!

Kos deg med bilde, det trenger vi nå etter noen måneder. Vi skulle ha fått rapport i dag, men NEI INGEN RAPPORT. De sa det ble sendt fredag så jeg får skylde på posten i dag. Jeg fikk ihvertfall støvesuget huset for spenningen var for stor i dag tidlig da barna hadde gått på skolen og hvis jeg fikk rapport i dag visste jeg at jeg ikke fikk gjort noe etterpå.

Ellers velkommen hit, håper vi kan få mere kontakt etterhvert. Vi er jo ikke så mange thai mammaer her.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...