rao Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer så masse med godgutten !!! Så flott at tildelingen kom før du forventet det !!! ) Hvor lang tid regner dere med at det går før dere får hentet ham ?? klem fra 0 Siter
grot Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Sier jeg "bø" til deg nå så går du vel i bakken ;-) Kan tenke meg hjertet gjorde et lite ekstrahopp nå! Bare vent - snart er det din tur! Kanskje før enn du tror? Jeg krysser fingrene for det! Klem, Du har helt rett sibadulla. Om noen bøer til meg nå går jeg rett i bakken. Men skjønner ikke helt dette. Trodde tildelingene skjedde i Thailand jeg, ikke hos VB i Norge. 0 Siter
Gjest Cebuano Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer! Telefonen kommer når en minst venter det;-) 0 Siter
vannkastanje Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer så mye med gutten, og lykke til videre. Klem fra 0 Siter
bangkok Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Så flott !!!! Gratulerer så masse med gutten !!! Kan tenke meg at dere er helt i hundre nå ! Lykke til med reiseplaner og alt annet ! Ta gjerne kontakt om det er noe jeg kan være behjelpelig med [email protected] 0 Siter
ninabjh Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Nå håper jeg dere slipper å vente altfor lenge på å reise. Lykke til!! 0 Siter
thaisol Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer så masse med godgutten !!! Så flott at tildelingen kom før du forventet det !!! ) Hvor lang tid regner dere med at det går før dere får hentet ham ?? klem fra Det er ganske lang tid fra tildeling til henting i Thailand - på papirene står det 6-8 mnd. Siden papirene våre enda ikke er sendt Thailand - må vi nok regne med å vente til over nyttår - men i januar håper jeg vi får reise. (Huff..det er så skrekkelig lenge til). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.