ban Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Tålmodigheten er en rar ting. Den strekkes så langt den må. Selv om det kjennes som den er på bristepunktet akkurat nå så vet jeg at den holder litt til allikevel - det må den jo bare. Det kan vel fort gå en uke til uten at det skjer noe - dette er da det lengste det har gått mellom tildelinger fra Kina på veldig lenge. En uke i adopsjonssammenheng føles som en evighet nå, men i jobbsammenheng så er en uke ingenting - jeg rekker ikke det jeg skal!!¨ Nei tid og tålmodighet er noen rare ting. Jeg har bare lyst å gå å sove noen uker slik at det blir tildeling litt fortere. Er det noen som vet noe, som har kontaktet adopsjonsforeningene om noe - bare noe - bare et lite halmstrå eller noe som beviser at det går mot tildeling. Det har vært absolutt helt døtt på Kinafronten overalt en lang stund. Skjer ikke noe på USA-sidene heller. sukk...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55731-skjer-det-noe-i-kina-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micro Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg og mannen min venter også i spenning vedr. adopsjon fra Kina. Sist jeg snakket med VB ( litt før 17. mai) sa saksbehandleren at mannen min og jeg var i en gruppe på 10 par som skal adoptere fra Kina. Det var vist mange........... Hun fortalte at det vil komme tildelinger i de to første ukene i juni og at vi kanskje ville være med der............. VELDIG spennende ! Har i grunnen prøvd å roe meg ned 110% og tenke på mest mulig annet. Blir jo SPRØ hvis jeg skal lure hver eneste dag, men det blir veldig spennende i juni ! Skal følge godt med på DOL for å se om noen får tildeling i begynnelsen av juni. Det håper jeg inderlig. Ble du noe klokere ? Klem fra Micro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55731-skjer-det-noe-i-kina-noen-som-vet/#findComment-231888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg og mannen min venter også i spenning vedr. adopsjon fra Kina. Sist jeg snakket med VB ( litt før 17. mai) sa saksbehandleren at mannen min og jeg var i en gruppe på 10 par som skal adoptere fra Kina. Det var vist mange........... Hun fortalte at det vil komme tildelinger i de to første ukene i juni og at vi kanskje ville være med der............. VELDIG spennende ! Har i grunnen prøvd å roe meg ned 110% og tenke på mest mulig annet. Blir jo SPRØ hvis jeg skal lure hver eneste dag, men det blir veldig spennende i juni ! Skal følge godt med på DOL for å se om noen får tildeling i begynnelsen av juni. Det håper jeg inderlig. Ble du noe klokere ? Klem fra Micro. Ja... Har bare vært så spent på om noe rører seg i Kina i det hele tatt. Jeg tror det er riktig det du sier - de to første ukene i Juni. Da har vi ventet i godt og vel 14 mnd. Tålmodig? Nei... (Vi bruker AF) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55731-skjer-det-noe-i-kina-noen-som-vet/#findComment-232535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.