Gå til innhold

Skjer det noe i Kina? Noen som vet?


ban

Anbefalte innlegg

Tålmodigheten er en rar ting. Den strekkes så langt den må. Selv om det kjennes som den er på bristepunktet akkurat nå så vet jeg at den holder litt til allikevel - det må den jo bare.

Det kan vel fort gå en uke til uten at det skjer noe - dette er da det lengste det har gått mellom tildelinger fra Kina på veldig lenge.

En uke i adopsjonssammenheng føles som en evighet nå, men i jobbsammenheng så er en uke ingenting - jeg rekker ikke det jeg skal!!¨

Nei tid og tålmodighet er noen rare ting.

Jeg har bare lyst å gå å sove noen uker slik at det blir tildeling litt fortere.

Er det noen som vet noe, som har kontaktet adopsjonsforeningene om noe - bare noe - bare et lite halmstrå eller noe som beviser at det går mot tildeling.

Det har vært absolutt helt døtt på Kinafronten overalt en lang stund. Skjer ikke noe på USA-sidene heller.

sukk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Micro

Jeg og mannen min venter også i spenning vedr. adopsjon fra Kina. Sist jeg snakket med VB ( litt før 17. mai) sa saksbehandleren at mannen min og jeg var i en gruppe på 10 par som skal adoptere fra Kina. Det var vist mange........... Hun fortalte at det vil komme tildelinger i de to første ukene i juni og at vi kanskje ville være med der............. VELDIG spennende !

Har i grunnen prøvd å roe meg ned 110% og tenke på mest mulig annet. Blir jo SPRØ hvis jeg skal lure hver eneste dag, men det blir veldig spennende i juni !

Skal følge godt med på DOL for å se om noen får tildeling i begynnelsen av juni. Det håper jeg inderlig.

Ble du noe klokere ?

Klem fra Micro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min venter også i spenning vedr. adopsjon fra Kina. Sist jeg snakket med VB ( litt før 17. mai) sa saksbehandleren at mannen min og jeg var i en gruppe på 10 par som skal adoptere fra Kina. Det var vist mange........... Hun fortalte at det vil komme tildelinger i de to første ukene i juni og at vi kanskje ville være med der............. VELDIG spennende !

Har i grunnen prøvd å roe meg ned 110% og tenke på mest mulig annet. Blir jo SPRØ hvis jeg skal lure hver eneste dag, men det blir veldig spennende i juni !

Skal følge godt med på DOL for å se om noen får tildeling i begynnelsen av juni. Det håper jeg inderlig.

Ble du noe klokere ?

Klem fra Micro.

Ja... Har bare vært så spent på om noe rører seg i Kina i det hele tatt. Jeg tror det er riktig det du sier - de to første ukene i Juni. Da har vi ventet i godt og vel 14 mnd.

Tålmodig? Nei...

(Vi bruker AF)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...