Gå til innhold

Til dere som venter!


hatten

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere som venter og venter, enten dere er i starten av prossesen eller i slutten.Det jeg skal skrive nå, kommer dere ikke til å tro! Men, jeg savner all ventinga!! Det hadde dere nok ikke trodd at noen skulle skrive, men det er faktisk sant. Vi fikk hjem vår lille hjerteknuser i november i fjor fra Kina, og alt har gått så fint. Tiden flyr som en vind. Men, de gangene jeg har tid til å sette meg ned å lese her på Dol, må jeg si jeg savner spenningen med å vente. Først venter man på Sos.kontor, så venter man på Sos.rapport, så i SUAK, Så på giverlandet. Det er en viss spenning knyttet til all denne ventingen som jeg ikke lengre er en del av. Å tro meg, vi ventet i 3 år så jeg vet hva det vil si å vente. Ville bare si til alle dere som er i ferd med å gi opp ventingen, det er verdt det!! Når man går gravid, savner man den store maven i lang tid etterpå, og når man adopterer savner man faktisk "gravid tiden" også. Så kjære medventere: Nyt ventinga, kanskje dere også kommer til å savne det dere trodde var umulig å savne. LYKKE TIL ALLE SAMMEN, GLED DERE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tviler på akkurat nå! Men jeg håper du har rett. Vi venter i disse dager (?) tildeling fra Korea! Etter to års adopsjonsprosess er tålmodigheten på bristepunktet må jeg innrømme....

Men takk for oppmuntringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

jeg tviler på akkurat nå! Men jeg håper du har rett. Vi venter i disse dager (?) tildeling fra Korea! Etter to års adopsjonsprosess er tålmodigheten på bristepunktet må jeg innrømme....

Men takk for oppmuntringen

for har man vært i en eller flere adopsjonsprossesser så har man det på en måte i blodet :-) Jeg er veldig glad for mine to fine jenter og har nok å henge fingrene i, men jeg savner ventingen og spenningen. Skulle gjerne reiste bare en tur til....., men ting ligger dessverre ikke tilrette for det. Jeg drømte faktisk sist natt at jeg var i Kina og fikk treffe min (3) datter for første gang. Overtagelsen var så virkelig - selv om den ikke lignet på de to jeg faktisk har opplevd. Våknet med gråten i halsen, og ble veldig lei meg da jeg skjønte det var en drøm.

Så venting og spenning er faktisk et savn - når man bare har fått den slitsomme tiden på behørig avstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

for har man vært i en eller flere adopsjonsprossesser så har man det på en måte i blodet :-) Jeg er veldig glad for mine to fine jenter og har nok å henge fingrene i, men jeg savner ventingen og spenningen. Skulle gjerne reiste bare en tur til....., men ting ligger dessverre ikke tilrette for det. Jeg drømte faktisk sist natt at jeg var i Kina og fikk treffe min (3) datter for første gang. Overtagelsen var så virkelig - selv om den ikke lignet på de to jeg faktisk har opplevd. Våknet med gråten i halsen, og ble veldig lei meg da jeg skjønte det var en drøm.

Så venting og spenning er faktisk et savn - når man bare har fått den slitsomme tiden på behørig avstand!

Ja, er det ikke rart med drømmer? Jeg for min del har fått tildeling tre-fire ganger de siste månedene, de to siste har vært store, staute gutter :-)

Men OBS! Hvem vet hva som kan skje - venninna mi drømte at hun besøkte meg og TRILLINGENE mine her for litt siden... (hutre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger Slange Okse ?

Jeg har det som deg og flere nedover i denne tråden. Vi har de to nydeligste i hele værden, men jeg savner prosessen, har nesten abstinens!! Skulle også gjerne startet neste prosess (vi har vært i prosessen i over 6 år tilsammen!!!) men tingene ligger desverre ikke tilrette for det.

Vi får nøye oss med å storkose oss med de to vi har - ikke ett dårlig alternativ !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Ja, er det ikke rart med drømmer? Jeg for min del har fått tildeling tre-fire ganger de siste månedene, de to siste har vært store, staute gutter :-)

Men OBS! Hvem vet hva som kan skje - venninna mi drømte at hun besøkte meg og TRILLINGENE mine her for litt siden... (hutre!)

Trillinger du !!!!

Kjenner jeg det rett så går det bra det også. Du er som Marte Svennerud "Du tæk dom ælle sju"!

Jeg håper det snart skjer noe for dere, men dere må vel gjennom en sommer før du kan se om du er sanndrømt og får en stor staut kinagutt :-)

Jeg ringer deg en av dagene vedr. treff i aug. Jeg har hatt besøk av en fam. i dag og vi har diskutert litt og lagt litt planer.

Vet at pers. meldinger ikke er populært her, men jeg tar sjansen og lar det stå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hatten!

Det var så godt å lese innlegget ditt, for sånn har jeg det også.... Vi kom hjem med verdens nydeligste gutt på 16 mnd. i august i fjor. Alt går veldig bra og jeg er verdens lykkeligste...... Men - jeg har det som deg når det gjelder alle forventninger/spenninger før det store skjedde. Vi har bestemt oss for å få et barn til, så da får jeg jo muligheten til å nyte denne ventetiden nok en gang - med alt det den fører med seg....

Takk for dine ord :-)))))

mammamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...