Gå til innhold

Nå må det snart skje noe!


ac -nepal

Anbefalte innlegg

Visste at ventetiden kunne føles ulidelig lang, men hadde aldri forestilt meg at det skulle bli så nervepirrende. Føler etterhvert behov for å snakke med andre i samme situasjon. Er det flere der ute som venter på nytt fra Nepal!? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yatzie

Hei!

Jeg må si jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, det gjør vel forresten alle vi som har gått slik og ventet uansett land. For akkurat ett år siden gikk vi og ventet på tildeling fra nettopp Nepal, og da kom tildelingen av jenta vår (som da var 6 uker gammel) bare noen dager senere.

Er det lenge siden papirene deres ble sendt til Nepal?

Hold ut denne ventetiden, i den andre enden er det et barn som venter på dere. Dere kan i alle fall glede dere til en flott tur til Nepal, det var virkelig et annerledes land både på godt og vondt. En stooooor opplevelse!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg må si jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, det gjør vel forresten alle vi som har gått slik og ventet uansett land. For akkurat ett år siden gikk vi og ventet på tildeling fra nettopp Nepal, og da kom tildelingen av jenta vår (som da var 6 uker gammel) bare noen dager senere.

Er det lenge siden papirene deres ble sendt til Nepal?

Hold ut denne ventetiden, i den andre enden er det et barn som venter på dere. Dere kan i alle fall glede dere til en flott tur til Nepal, det var virkelig et annerledes land både på godt og vondt. En stooooor opplevelse!

Vennlig hilsen

Så hyggelig å høre fra noen som har adoptert fra Nepal!

Tror fullt og fast på det du sier - etterpå er ventingen glemt og alt man er gjennom er verdt det.

Det som er så frustrerende er at forholdene i Nepal forandrer seg så mye fra uke til uke. Sendte papirene 5. juli i fjor for bare få uker etterpå oppleve at hele kongefamilien ble utryddet. Så alt det etterfølgende, med unntakstilstand og alt det medfører. Nå har ministeren som håndterer adopsjonssaker gått av. BBC beskriver det som et land som står overfor politisk kaos. I tillegg har vi blitt forbigått i "køen" to ganger fordi Nepal har prioritert andregangssøkere. Det er jo noe som også kommer oss til gode neste gang, men er ganske frustrerende nå ;-)

Ventet dere lenge? Kanskje du kan gi meg noen tips når ting har blitt mer konkret? Det er så mange ting man lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yatzie

Så hyggelig å høre fra noen som har adoptert fra Nepal!

Tror fullt og fast på det du sier - etterpå er ventingen glemt og alt man er gjennom er verdt det.

Det som er så frustrerende er at forholdene i Nepal forandrer seg så mye fra uke til uke. Sendte papirene 5. juli i fjor for bare få uker etterpå oppleve at hele kongefamilien ble utryddet. Så alt det etterfølgende, med unntakstilstand og alt det medfører. Nå har ministeren som håndterer adopsjonssaker gått av. BBC beskriver det som et land som står overfor politisk kaos. I tillegg har vi blitt forbigått i "køen" to ganger fordi Nepal har prioritert andregangssøkere. Det er jo noe som også kommer oss til gode neste gang, men er ganske frustrerende nå ;-)

Ventet dere lenge? Kanskje du kan gi meg noen tips når ting har blitt mer konkret? Det er så mange ting man lurer på.

Hei!

Kan du ikke sende meg en mail på

[email protected] så kan jeg gi deg litt mer utfyllende svar! Koselig å komme i kontakt med flere som skal adoptere fra Nepal, det er jo ikke så mange av oss.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du ikke sende meg en mail på

[email protected] så kan jeg gi deg litt mer utfyllende svar! Koselig å komme i kontakt med flere som skal adoptere fra Nepal, det er jo ikke så mange av oss.

Vennlig hilsen

Kjempefint - jeg sender seg en mail. Gleder meg over å få kontakt med noen som har valgt samme land!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...