Gå til innhold

Tildeling!!!!!!!


ark2

Anbefalte innlegg

Nå er det slutt på å vente,

for vi har fått tildelt en NYDELIG JENTE.

Hun er 19 måneder og kommer fra Bogota.

Det er stor stas i heimen, og mor og guttene + noen venner, har vært på Mc Donald og feiret i kveld.

Håper tiden går fort, fort, fort til vi får reise og hente henne.

hilsen en lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå masse med den lille jenta !! Så koselig det er at det kommer inn massevis av tildelingert for tiden !!!! Håper dere får hente henne snart :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med jenta. Håper dere får en fantastisk tur til Colombia og Bogota. Å, det skulle vært meg som skulle reise igjen, men vi får nok vente på tilbakereisen.

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med jenta. Håper dere får en fantastisk tur til Colombia og Bogota. Å, det skulle vært meg som skulle reise igjen, men vi får nok vente på tilbakereisen.

med vennlig hilsen

Gratulere så mye med jenta, håper tiden frem til reisen går raskt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå masse med den lille jenta !! Så koselig det er at det kommer inn massevis av tildelingert for tiden !!!! Håper dere får hente henne snart :o)

Klem fra

Hei og gratulerer med jenta.......

God tur til Vakre Colombia, håper dere får reise snart........

Hilsen en litt misunnelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jenta deres. Håper dere får reise snart å hente henne.

Vi venter på å få hente lillebror på samme alder som dere, men fra Thailand.

Ønsker dere all mulig lykke fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille jenta!!! Håper dere får reise snart!

Hvor lenge har dere ventet, og hvilken alder er dere godkjente for?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita datter! Vi var i Bogota i jan/feb. og hentet vårt 2.barn- en liten gutt. Vi stortrivdes i Colombia og San Andres er et must! God tur og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, vi har visst kommet inn i en stim, dette er tredje tildelingsinnlegget i dag. Og ikke nok med det, fra tre forskjellige land også, Thailand, korea og Colombia!:-)

Gratulerer med lillejenta!!!!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fantastisk melding, ark2 - godt at det endelig skjedde noe slik at dere slapp å vente i det uvisse alt for lenge.

.......tenk ei, jente! jeg vil tro at guttene dine er stolte storebrøre nå.

Dere får nyte ventetiden frem mot den dtore Reisen, nå får du reise ut for å handle masse rosa tøy:-)

Lykke til videre, sendrer deg en mail senere.

ps. intet nytt hos oss - vi er vel snart de eneste som ikke får noen nyheter fra ICBF om dagen, begynner å miste troen, jeg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fantastisk melding, ark2 - godt at det endelig skjedde noe slik at dere slapp å vente i det uvisse alt for lenge.

.......tenk ei, jente! jeg vil tro at guttene dine er stolte storebrøre nå.

Dere får nyte ventetiden frem mot den dtore Reisen, nå får du reise ut for å handle masse rosa tøy:-)

Lykke til videre, sendrer deg en mail senere.

ps. intet nytt hos oss - vi er vel snart de eneste som ikke får noen nyheter fra ICBF om dagen, begynner å miste troen, jeg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille jenta!!! Håper dere får reise snart!

Hvor lenge har dere ventet, og hvilken alder er dere godkjente for?

Vennlig hilsen

Hei

Vi sendte papirene våre til Colombia i slutten av november -01, ble godkjent i slutten av januar, fikk distrikt 07.mai og tildeling nå.

Vi er godkjent for et barn som er født etter okt. 99. (d.v.s. minst to år yngre enn vår yngste sønn. som er født i okt. 97.)

Nå gleder vi oss til å reise til vakre Colombia igjen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den lille jenta :o) Nå håper jeg tiden frem til avreise går kjempefort. Tenk, i Bogota venter det ei lita tulle på akkurat dere....:o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble det deres tur også.

Mail et bilde da vel !

Gratulere så masse og lykke til med shoppingen! (PS . HM har masse fine rosa kjoler....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta !!!

Endelig ble det deres tur, så artig at det ble ei jente på dere også :-) Skal dere ha med noen besteforeldre med på turen? Vi hadde nok ikke klart oss uten mormor, med 3 barn.

Jeg venter spent på bilde av lille vidunderet på mail.

Kos deg i den siste hektiske ventetiden før dere kan reise til vakre Colombia :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...