Gå til innhold

Godkjenning ICBF


Gleder oss

Anbefalte innlegg

Endelig kom godkjenninga fra ICBF på mail i dag. Vi er godkjent for et barn fra 0-12 mnd. Håper resten går like fort nå:-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med godkjenningen! Ja jeg håper det går kjempefort til brev om distrikt og tildelingstelefonen kommer. Colombia er et vakkert land. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hvor lenge tok det fra papirene kom til Colombia til dere fikk godkjenningen??

Spennende tid dere har vente !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hvor lenge tok det fra papirene kom til Colombia til dere fikk godkjenningen??

Spennende tid dere har vente !!!!!

Papirene våre ble sent til Colombia 26. mars. Godkjenningen kom i dag. Vi har da ventet i 2 mnd.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Gratulerer så masse med godkjenningen!!! Jeg trodde alders"intervallet" for små barn var 0-2 år jeg.... Er det altså mer oppdelt enn som så? Håper at tiden til tildeling for dere skal raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med nok en milepæl nådd :o) Da er det bare distrikt og TELEFONEN igjen..... spennende !!

Lykke til med siste innspurt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med godkjenningen!!! Jeg trodde alders"intervallet" for små barn var 0-2 år jeg.... Er det altså mer oppdelt enn som så? Håper at tiden til tildeling for dere skal raskt!

Du har helt rett at i Norge er den yngste aldersgruppen 0-2 år. Men i Colombia deler de opp litt anerledes. At vi er godkjent for et barn under 12 mnd. er ikke noen garanti for at det blir et så lite barn. Virker som om tildelingene kommer litt tilfeldig fra ICBF. Men uansett barnets alder så er det vårt barn vi får, det barnet som er ment for oss kommer til oss.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Du har helt rett at i Norge er den yngste aldersgruppen 0-2 år. Men i Colombia deler de opp litt anerledes. At vi er godkjent for et barn under 12 mnd. er ikke noen garanti for at det blir et så lite barn. Virker som om tildelingene kommer litt tilfeldig fra ICBF. Men uansett barnets alder så er det vårt barn vi får, det barnet som er ment for oss kommer til oss.

Hilsen

Takk for svar - vi gleder oss så veldig til vi er der dere er i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Gleder oss!

Vi sende dok. samme dato, og fikk (pr. post) vår godkjenning idag vi og. Og nå MÅÅÅÅÅ jeg vite hva som står i deres! Hos oss står det nemmelig at så snart Bogota Kontoret mottar informasjon om et barn som har de egenskaper vi ønsker, så vil vi få beskjed og saken overført det kontoret barnet hører til. Har dere samme ordlyd????

Gratulerer!!! Håper du svarer på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere !

Gratulerer så mye med godkjenning...!

Må si det er spennende å følge med her nå.. siden dere tråkker opp den samme stien vi har valgt å gå ! Lykke til med veien videre .. ! Nå går det fortfort skal du se.. *s*

:o) Venter på Suak nå..(reg.30/4) og skal søke gjennom icbf !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenninga.

Vi fekk og godkjeninnig fra ICBF samme dag for et barn 36-47mnd. Så nå minker det på vente tia.

Mvh. Vibsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Gleder oss!

Vi sende dok. samme dato, og fikk (pr. post) vår godkjenning idag vi og. Og nå MÅÅÅÅÅ jeg vite hva som står i deres! Hos oss står det nemmelig at så snart Bogota Kontoret mottar informasjon om et barn som har de egenskaper vi ønsker, så vil vi få beskjed og saken overført det kontoret barnet hører til. Har dere samme ordlyd????

Gratulerer!!! Håper du svarer på dette!

Gratulerer med godkjenninga dere også!!!!!

Ja vi har nøyaktig samme godkjenningen. Håper det går i rasende fart for oss alle sammen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenninga.

Vi fekk og godkjeninnig fra ICBF samme dag for et barn 36-47mnd. Så nå minker det på vente tia.

Mvh. Vibsa

Gratulerer med godkjenninga til dere også !!!!!!!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...