Gå til innhold

Bruk nicket deres! Ikke vær feig...!


Lille Lizzi

Anbefalte innlegg

Hello Kitty

Hallo? Er du helt dum? Vi har da ikke akkurat fått utdelt et nick her som vi _må_ bruke. Faktisk så har vi ikke fått utdelt noe i det hele tatt. Jeg for eksempel har ikke noe "fast" nick, men hiver å et eller annet teit de gangene jeg gidder, ellers så lar jeg feltet stå, det er jo enklere. Og tenk på dem som er innom en gang eller noe, hvilket nick er de så som er dems? Eh... Spiller vel ingen rolle om det da står ikke undertegnet vel, alle er jo anonyme uansett. Untatt de som tror de bor her inne da, og må bruke det samme hele tiden for å bli gjenkjent.

Absolutt det dummeste jeg hører er når folk sier de som "ikke bruker nicket sitt" er feige. Hvilken rolle spiller det for deg hvilket nick de bruker? Du vet jo uansett ikke hvem de er? De er vel ikke feige bare fordi du ikke kjenner dem vel?

jævla fjortiss..

Et slikt usaklig innlegg kan ikke komme fra annet enn en fjortiss...........

Tror hverken Lille Lizzi eller jeg hadde til hensikt å skjelle ut folk som operer under forskjellige nick etter hvert som de skriver innlegg.

DET SOM ER PROBLEMET er når personer skriver køddeinnlegg, kritiserer eller håner andre personer osv osv OG UNDERTEGNER med anonymous OG LIGNENDE. det er feigt!

Jeg synes at i slike sammenhenger burde man holde seg til et FAST nick, og ikke skifte fra innlegg til innlegg ettersom "det står i stil" med svaret. Det er HELT GREIT å ha ulike nick alt etter hvor anonym man ønsker å være - men det at du beholder det samme nicket i 4 måneder er ikke det samme som at du mister anonymiteten din og at plutselig går alle på DOL rundt og vet alt om deg. Det er ikke sånn det fungerer.

Selv har jeg brukt dette nicket i 2 år, og det er det jeg bruker når jeg svarer på innlegg. Når jeg bruker spørretjenesten, for å spørre om ulike råd/o.l. BRUKER JEG OFTE ET ANNET.

Jeg kunne selvfølgelig valgt å følge denne diskusjonen med et annet nick, og ikke mitt faste, men jeg står faktisk for det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Vel så er vi to uenige på dette feltet da.

Men en trenger ikke bo her inne for å bruke et fast nick.

dette er ei koslig forumgruppe,og

selv om personene uansett blir anonyme for meg , blir det kosligere når en

har hørt nicket før...,ogfår noe å knytte det opp imot.

Jeg blir irritert når folk her inne slenger ut en masse dritt...,og deretter ikke skriver noe

nick, fordi det går ikke ann å

ha tosidig komunikasjon.

Det finnes mange ikke ungertegnede, og alltid noen som tar det feil opp

dersom en forsvarer seg....

Dessuten når jeg VET at det er noen som

du uttaler"bor her inne" som kommer med dritt til meg eller andre , og er så feige at de ikke bruker sitt faste nick.

Det er feigt i mine øyne.....

Og vist du føler deg truffet er ikke det mitt problem , heller mer ditt!!!

Føler meg ikke truffet nei, for jeg skifter hele tiden, nettopp som du sier for å unngå at folk husker meg igjen og knytter mitt daværende svar med tidligere. Hva jeg mener om en ting har nemlig ikke noe å gjøre med hva jeg mener om andre ting. I tillegg slipper man jo spydige komentarer fra andre som husker at man sa noe dumt en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Et slikt usaklig innlegg kan ikke komme fra annet enn en fjortiss...........

Tror hverken Lille Lizzi eller jeg hadde til hensikt å skjelle ut folk som operer under forskjellige nick etter hvert som de skriver innlegg.

DET SOM ER PROBLEMET er når personer skriver køddeinnlegg, kritiserer eller håner andre personer osv osv OG UNDERTEGNER med anonymous OG LIGNENDE. det er feigt!

Jeg synes at i slike sammenhenger burde man holde seg til et FAST nick, og ikke skifte fra innlegg til innlegg ettersom "det står i stil" med svaret. Det er HELT GREIT å ha ulike nick alt etter hvor anonym man ønsker å være - men det at du beholder det samme nicket i 4 måneder er ikke det samme som at du mister anonymiteten din og at plutselig går alle på DOL rundt og vet alt om deg. Det er ikke sånn det fungerer.

Selv har jeg brukt dette nicket i 2 år, og det er det jeg bruker når jeg svarer på innlegg. Når jeg bruker spørretjenesten, for å spørre om ulike råd/o.l. BRUKER JEG OFTE ET ANNET.

Jeg kunne selvfølgelig valgt å følge denne diskusjonen med et annet nick, og ikke mitt faste, men jeg står faktisk for det jeg mener.

Jeg står vel også for det jeg mener uansett hvilket nick jeg har?? Jeg står ikke noe mer for det jeg mener om jeg hadde brukt nicket "olga" og du hadde husket å ha sett nicket "olga" før vel? Tror du har misforstått en del gitt... Siden du uansett ikke hadde vist hvem "olga" hadde vært har det ingen ting og si hvilket nick man bruker, man står like fult for sine meninger, anonymt uansett "olga" eller "ikke undertegnet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...