Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk ;-)

"Våre testeksperter mener at gjeldende standard ikke gir god nok sikkerhet for barna i virkelige kollisjoner. Dessuten er det dessverre slik at seteprodusentene har lært seg hvordan de skal lage seter som klarer godkjenningsprøvene, uten at de nødvendigvis forbedrer dem sikkerhetsmessig."

Elendige greier...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55940-bilseter/#findComment-230972
Del på andre sider

Takk ;-)

"Våre testeksperter mener at gjeldende standard ikke gir god nok sikkerhet for barna i virkelige kollisjoner. Dessuten er det dessverre slik at seteprodusentene har lært seg hvordan de skal lage seter som klarer godkjenningsprøvene, uten at de nødvendigvis forbedrer dem sikkerhetsmessig."

Elendige greier...

at dette er elendige greier - tror det lureste uansett er å unngå kollisjoner.....

Fikk dere forresten ny rapport i går -

..jeg tror jeg blir gal av å vente på bildene og papirene. Hva gjør dere mht navn - skal dere beholde det egentlige navnet som førstenavn eller mellomnavn ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55940-bilseter/#findComment-231025
Del på andre sider

at dette er elendige greier - tror det lureste uansett er å unngå kollisjoner.....

Fikk dere forresten ny rapport i går -

..jeg tror jeg blir gal av å vente på bildene og papirene. Hva gjør dere mht navn - skal dere beholde det egentlige navnet som førstenavn eller mellomnavn ??

Ja, det beste er vel å unngå kollisjoen ;-) Ingen bilseter er vel helt "minimannsikre".

Nei... Ingen rapport i går... Heldigvis fikk jeg forvarsel her på DOL fra maas, hvis ikke hadde jeg nok blitt enda mer skuffet. Rapportene ble visstnok sendt fra VB på fredag, så da bør de jo være underveis! Men, ble de lagt i posthyllene etter at posten hadde vært der fredag, så har vi dem jo ikke før i dag...

Forstår du blir gal av å vente på rapporten/bildene! Vi var heldige der. Bor jo i Oslo og kunne dra rett ned til VB. Men, i morgen er forhåpentligvis Dagen deres! Det kribler t.o.m. i min mage på deres vegne ;-)

Vi har etter å ha tenkt oss nøye om, bestemt oss for å kutte ut minimannens thainavn. Har imidlertid respekt for at andre velger annerledes. Navnet vi gir gullgutten vår er norsk/internasjonalt. Hva med dere? Har dere bestemt dere?

Mail meg gjerne på [email protected] om jeg kan være behjelpelig med noe! Som mamma har jo du ting du kan hjelpe meg med også, da - enda vi er bittelitt lengere i prosessen enn dere ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55940-bilseter/#findComment-231072
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...