Gå til innhold

For fem år siden i dag....


ban

Anbefalte innlegg

...fikk vi den telefonen som har betydd mest i livet vårt! Vi fikk vite at vi hadde fått en sønn.

For en fantastisk følelse det var og for en fantastisk følelse det er å være mammaen hans.

Nå går vi og venter på telefon nummer to og i dag er det 4 uker siden forrige tildeling fra Kina.

Og hvem er mest tålmodig? Ikke jeg ihvertfall. Nei, det er den flotte femåringen vår. Han er vel den som tar denne situasjonen best.

Jeg håper virkelig at hans største ønske snart blir oppfylt - å bli storebror.

Han blir den beste storebroren i verden - det er jeg sikker på.

Han og jeg skal på tivolitur til København før

jeg drar til Kina og henter lillesøster/bror - jeg gleder meg minst like mye som han for han ser noe positivt i nesten alt.

Han har gitt oss fem år med glede allerede - tenk hva vi har i vente!

Egentlig så har vi jo mye av det fine foran oss. Selve "telefonen" er jo noe positivt som vi bare får en gang til.

.....men det gjør ikke noe om den telefonen snart kommer ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint skrevet ... - og GOD TUR til København også!!!

Fint skrevet, ban! Håper Telefonen kommer snart, og ha to flotte turer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ban,

skjønner godt at det begynner 'å tære' på tålmodigheten nå. Vi venter i spenning og lengsel med dere hver eneste dag!!

Vi vil jo så gjerne at dere skal få utløst den uendelige spenningen som har bygd seg opp over mange måneder.

Dere først - så vår tur, ikke sant?!

....men været kan vi i alle fall ikke klage på. Nå har vi hatt ei hel uke med knallvær og sommervarme. Vi nyter gode ettermiddager på vår nybygde veranda - og drømmer stadig oftere om hvordan livet vil bli etter telefonen med stor T.

Krysser fingrene for at dere (og dere andre som står for tur på tildelinger fra Kina) hører noe snart.

Vente-vibber ~~~~~~ sendes i fleng :o)))

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ban,

skjønner godt at det begynner 'å tære' på tålmodigheten nå. Vi venter i spenning og lengsel med dere hver eneste dag!!

Vi vil jo så gjerne at dere skal få utløst den uendelige spenningen som har bygd seg opp over mange måneder.

Dere først - så vår tur, ikke sant?!

....men været kan vi i alle fall ikke klage på. Nå har vi hatt ei hel uke med knallvær og sommervarme. Vi nyter gode ettermiddager på vår nybygde veranda - og drømmer stadig oftere om hvordan livet vil bli etter telefonen med stor T.

Krysser fingrene for at dere (og dere andre som står for tur på tildelinger fra Kina) hører noe snart.

Vente-vibber ~~~~~~ sendes i fleng :o)))

klemmer fra

maken til regn skal man lete lenge etter.

det bøtter ned. Men hunden blir luftet uansett den :o)

Takk kjære noraførr - ventingen kan jo bare gå en vei. Blir alltid i godt humør av deg og dine positive "vibber" - de virker.

Takk til alle som gidder å svare på mine frustrerte utbrudd.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Du har en kjekk, tålmodig, klok og nydelig gutt å kose deg med; det er i alle fall sikkert og visst!

Jeg tror nok storebror hver dag som helst får se bilde av lillesøster/lillebror, for nå har jeg på følelsen av at det snart er deres tur.

Dere må bare vente på det rette barnet skjønner du!!!!

Jeg er så spent på hva som skjer i Kina, så jeg er inne her flere ganger om dagen for å se om det er noen jubelmeldinger fra dere som venter.

Hold ut; nå er det bare få dager igjen !

TVI-TVI-TVI - i morgen kanskje ????

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...