Gå til innhold

Endelig !!!!!


Vestfold

Anbefalte innlegg

Nå kom telefonen fra VB, vi har fått ei lita jente. Sitter nå på jobben men klarer selvfølgelig ikke å konsentrere meg nå, sitter kun å tenker på den lille Indiske prinsessen som vi (forhåpentligvis snart )skal hente. Jeg klarer ikke slutte å smile og er helt ør i hodet. Måtte selvfølgelig fortelle dette her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med disse tildelingsmeldingene...

Måtte det bare komme enda fler i dagene som kommer!

Kos dere med resten av forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig med tildelinger inne på DOL her igjen - det gir håp til oss som kommer etter :o)

Gratulerer og jeg kan godt forstå at du ikke får gjort noe nå - kan lett sette meg inn i den situasjonen ja!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Gøy med tildelinger fra forskjellige land for tiden. Kan tenke med Indiaprinsessen deres er en aldri så liten skjønnhet ;-)

Hvor gammel er hun?

Håper dere får reisedato snart! Hvor lenge må dere vente ca? Er det omtrent som for Thailand (4-10 mnd)?

Gratulasjonsklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Gratulerer så mye!!! Jeg kan forestille meg hvordan du har det på jobben nå, sikkert hundre ganger verre enn meg - og jeg er kjempeutålmodig og ukonsentrert fordi vi venter på Kinatildeling.

Lykke til med reisen og dn lille jenten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessa. Ønsker dere en god ventetid frem mot hentereise. Håper den ikke blir så lang.

Er det ikke ganske likt Thailand?

Kos dere på denne store dagen

mange hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med ei lita indisk prinsesse!!! Selv har jeg både en prins og ei prinsesse fra India via VB! Hvilket barnehjem kommer hun fra og hvor gammel er hun?

Håper dere får hente henne snart, snart!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

Hvilket barnehjem kommer hun fra? Selv har vi ei jente fra mumbai, og en gutt og ei jente fra pune.

Var i India og hentet siste jenta i november.

Lengter sååå tilbake til et fantastisk land...

Håper dere ikke må vente for lenge før dere kan møte henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE MED VESLEJENTA:)))))))))

Vi var i deres sko for ca.5 mnd. siden, kjenner godt igjen den fantastiske følelsen dere har nå, den kan ikke beskrives.

Hvilket barnehjem, og hvor gammel er vidunderet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mumbai mamma

Gratulerer så mye med jenta. Er det ikke stas?

Nå er det gått 3 mnd siden vi fikk tildeling, og vi venter i spenning på å få høre om når vi får reise (det er jo litt spennende å se utviklingen der nede nå, men vi får tro det roer seg igjen.)

Kos dere med bilde og rapporter om gulljenta, tenker hun er verdens nydeligste. Det er jo litt undelig at vi alle skal få verdens vakreste barn, men det skjer jo gang på gang :-))))))))

Hvor i India er hun fra, og hvor gammel er hun.

Vår jenter er fra CWB og er nå snart 1 år og 8 mnd, og verdens nydeligste.

Gratulerer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse. Vi var selv i India (Mumbai) og henta ei jente i 1999. Hun er i dag 4 år. I februar fikk vi tildelt enda en jente, så nå går vi bare og venter.

Hvor i India kommer hun fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...