Gjest edna;) Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja alså, nå har eg og veninna mi fått ny hybel.Den er heilt super og alt er bare blomar;) Husværten er kjempe grei og ein av dei litt yngre. Så hadde det seg slik at vi feira bursdagen min i helga...å akkurat den helga der skulle han flytte inn oppå ( der har ikke vært helt ferdig før nå) Vi satt en gjeng utpå plenen og drakk å sulla litt sånn ut på ettemiddagen(ca 7-9 stk) da det plutslig kom en mor 2 ungar og lit sånn.(foreldra hans) Vi skreiv ei mld t husværten og spurte om vi skulle reise eller dempe oss eller noe (enda vi ikke bråka eller spilte høg musikk) Men han skreiv " Nei herreman, bare vent til jeg flytter inn;-)" hehe kul han.. MEn... så jobba tanta til veninna mi med mora til husværten..;( å ho hadde lagt ut da at vi hadde drikki ute der å detta hadde ikkje gått ann å uppføre seg slik når dei flytta inn og bla bl bla...???!!! Ho hadde sagt det til husværten at han måtte sei noke til oss, men han sa at "nei vi var så snille og greie jenter at det ville han ikke" Så hadde tanta til veninna mi sagt det til mora til veninna mi da..ehe.. Vi oppførte oss jo helt vanlig bare at vi satt ute og drakk, så hadde ho vell også sagt at det ha vært bedre om vi hadde sitti inne.. vi spurte jo han om vi skulel reise til og med, så vi hade jo all respekt for dei.. Så seinare på kvellen reiste vi alikavell.. *jaja* huff... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56013-shit-igjen-mora-til-husv%C3%A6rten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeachBoy Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Da jeg på klara klok leste ett innlegg om ei jente og venninna hennes som bodde på hybel, kom jeg til å tenke på deg! D skulle vel ikke tilfedigvis være deg vel ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56013-shit-igjen-mora-til-husv%C3%A6rten/#findComment-244684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.