Gå til innhold

Colombia: alder på søkere ifht private barnehjem


nedtelling

Anbefalte innlegg

jeg leser i kvartalsrapporten fra AF om de private barnehjemmene og ser at FANA har foreløpig inntaksstopp for nye søkere, Cran likeså. Los Pisingos og Chiquitines tar inn noen nye søkere. Mener å ha lest at et sted at på ett av disse (LP) så må man være under 35 år når papirene kommer til Colombia. Stemmer dette?? Jeg blir 35 i januar, men mannen min blir 35 des 2003. Går man utifra den yngste søkeren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tobarnmamsen

Kjære deg -

Såvidt jeg ser ut fra AF`s "regler", må begge både til Chiquitines og Los Pisingos være under 35 år. Dette gjelder når man søker om første barn. Fana og Cran har høyere aldersgrense.

Hvor strenge AF er med å overholde de kriteriene, vet jeg imidlertid ikke.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kjære deg -

Såvidt jeg ser ut fra AF`s "regler", må begge både til Chiquitines og Los Pisingos være under 35 år. Dette gjelder når man søker om første barn. Fana og Cran har høyere aldersgrense.

Hvor strenge AF er med å overholde de kriteriene, vet jeg imidlertid ikke.

Lykke til med valget!

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at det nå er stopp på inntak til alle de private barnehjemmene. Se nettsidene til AF og under giverland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...