Abeba Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Tildeling, godkjenning fra SUAK mm. Det er flott at det går framover for de som venter. Selv er vi ca halveis i ventetida på tildeling, men (tør nesten ikke si det..:-)) så fort som tida flyr her i heimen så er det vel like om hjørnet... Ha en fortsatt fin uke :-)! mvh, 0 Siter
rao Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Ja- du skal se at telefonen deres ringer før dere aner det ))). Hils masse til lilleprinsen fra meg da - håper dere har det bra alle mann ! Klem fra 0 Siter
Abeba Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Skrevet 29. mai 2002 Ja- du skal se at telefonen deres ringer før dere aner det ))). Hils masse til lilleprinsen fra meg da - håper dere har det bra alle mann ! Klem fra Hyggelig å "høre" fra deg :-)! Gleder meg til vi (kanskje) treffes i sommer! Ha en fin dag :-) (i dag blir det iallefall strålende vær her...) :-)! klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.