Gå til innhold

AC.NEPAL FEIL OM INDIA


Gjest MAMMA

Anbefalte innlegg

Gjest MAMMA

HEI ac-NEPAL!

Det du skriver at India blir jevnt og trutt stenget for adopsjoner er FEILINFORMASJON,

VERDENS BARN har Aldri så lenge de har jobbet på India vært stengt. Noen år får de flere barn enn andre år og de har heller ALDRI mistet en lisens i India.

Fortiden trenger de flere søkere på India

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Da har enten jeg skrevet feil eller du misforstod meg. Jeg mener at jeg skrev om at det har skjedd i Sør Amerika. Tror, uten at jeg vil bli arrestert for det, at Ecuador var stengt for adopsjoner en tid og det samme med Brasil. Søkere i Bolivia ble senest før jul flyttet til andre giverland. (Adopsjonsforums kvartalsutgivelse i desember). Og hva som kan være årsaken sier jeg ingenting om, for det har jeg ikke greie på. Når jeg nevner India er det fordi jeg vil anta at mange er urolig for hva som skjer i konflikten mellom dem og Pakistan. I alle fall er jeg det.

Og jeg ville også med det si, at uansett hvilket land man velger kan det skje uforutsette ting.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...