Gå til innhold

Barbering


Gjest Anonym i dag ja;)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag ja;)

Jeg lurær på en ting jeg:) Altså, jeg shaver leggene med barberhøvel, Venus, og så lurte jeg på om man også bruke den under armene og på bikinilinja? Er litt nybegynner se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Ja, det kan du! Ihvertfall under armene! Når du barberer bikinilinjen kan du oppleve å få litt utslett ol de første gangene, men ellers er det helt greit å bruke barberhøvel på bikinilinjen, jeg foretrekker det ihvertfall!:)

Men jeg kan godt gi deg noen tips som forhindrer og lindrer utslett da!

Klipp hårene litt hvis de er veldig lange aller først. "Myk" så opp området som skal barberes, med varmt vann og underlivssåpe e.l. Barber så MED hårene noen ganger, også barber en gang MOT hårene får å få det helt glatt.

Smør det barberte området inn med aloe vera gel, som har en lindrende virkning. Jeg har en spray fra Avene(kjøpes på apotek), som heter noe som "springwater" eller noe i den duren, for hypersensitiv hud. Den er veldig bra for forebygging av utslett og lindring.

Håper dette hjalp litt da!:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Ja, det kan du! Ihvertfall under armene! Når du barberer bikinilinjen kan du oppleve å få litt utslett ol de første gangene, men ellers er det helt greit å bruke barberhøvel på bikinilinjen, jeg foretrekker det ihvertfall!:)

Men jeg kan godt gi deg noen tips som forhindrer og lindrer utslett da!

Klipp hårene litt hvis de er veldig lange aller først. "Myk" så opp området som skal barberes, med varmt vann og underlivssåpe e.l. Barber så MED hårene noen ganger, også barber en gang MOT hårene får å få det helt glatt.

Smør det barberte området inn med aloe vera gel, som har en lindrende virkning. Jeg har en spray fra Avene(kjøpes på apotek), som heter noe som "springwater" eller noe i den duren, for hypersensitiv hud. Den er veldig bra for forebygging av utslett og lindring.

Håper dette hjalp litt da!:)

Klem

Gode tips fra Tanya.

Jeg anbefaler at neste gang du skal kjøpe nye blader, kjøper du Mach3 sine, de er bedre enn Venus'. (De passer til venus-høvelen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...