Gå til innhold

Tai Chi


Lanka

Anbefalte innlegg

Hei, Tai Chi!

Jeg har lagt inn et spørsmål til deg lenger ned, men for sikkerhets skyld så skriver jeg her også.

Jeg ble veldig interessert i den bæreselen som du hadde bestilt på internett. Det er vel ikke mulig å få tak i den i norske butikker? Kostet det mye i frakt, og tok det lang tid fra du bestilte til du fikk den i posten? Jeg likte veldig godt det at den baserte seg på å bære barnet på hoften, og at den kunne brukes mye lenger enn en Babybjørn-sele. Jeg har ganske dårlige skuldre, så jeg antar at det ikke blir så tungt når ungen henger på siden i stedet for midt framme?

Jeg er takknemlig hvis du vil skrive litt mer om selen, og hvordan det fungerte å bestille den fra utlandet. På forhånd takk =)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tai Chi

Hei

jeg bestilte selen via nettsiden, men det ble noe feil med bestillingen. Måtte ta det via mail - fikk mail fra hun som selger den. Alt fungerte greit - den kom i løpet av 11 dager, 2 dager før vi reiste !! Reisedatoen vår ble 1 mnd tidligere enn vi trodde, så det var jo flaks! Hun hadde akkurat den fargen vi ba om inn, så det var nok en grunn til at det gikk greit. Den selges ikke i butikker her, tror jeg. Uansett gikk det greit med bestillingen. Her er mailadressa - står også på nettsida hennes;

[email protected]

Hiphammock fungerer supert for oss. Vår datter veier 9,5 kg nå og det er fremdeles greit å bruke den. Hun sitter fint, kan også sove i den. Liker seg godt i selen selv. Vi hadde nok vært veldig slitne uten en bæresele. Fordelen med en bæresele framfor en bæremeis mener jeg er den kontakten du får med barnet. hun sitter inntil kroppen din og du kan ha øyekontakt med henne. For oss var den ihvertfall "gull verdt"!!

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg bestilte selen via nettsiden, men det ble noe feil med bestillingen. Måtte ta det via mail - fikk mail fra hun som selger den. Alt fungerte greit - den kom i løpet av 11 dager, 2 dager før vi reiste !! Reisedatoen vår ble 1 mnd tidligere enn vi trodde, så det var jo flaks! Hun hadde akkurat den fargen vi ba om inn, så det var nok en grunn til at det gikk greit. Den selges ikke i butikker her, tror jeg. Uansett gikk det greit med bestillingen. Her er mailadressa - står også på nettsida hennes;

[email protected]

Hiphammock fungerer supert for oss. Vår datter veier 9,5 kg nå og det er fremdeles greit å bruke den. Hun sitter fint, kan også sove i den. Liker seg godt i selen selv. Vi hadde nok vært veldig slitne uten en bæresele. Fordelen med en bæresele framfor en bæremeis mener jeg er den kontakten du får med barnet. hun sitter inntil kroppen din og du kan ha øyekontakt med henne. For oss var den ihvertfall "gull verdt"!!

Lykke til videre.

Hei igjen, og takk for svar!

Jeg tror jeg må ha meg en sånn. Har bare noen spørsmål til: Ble den veldig dyr? Hvor mye ekstra kostet frakten?? Måtte du betale toll i tillegg?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tai Chi

Hei igjen, og takk for svar!

Jeg tror jeg må ha meg en sånn. Har bare noen spørsmål til: Ble den veldig dyr? Hvor mye ekstra kostet frakten?? Måtte du betale toll i tillegg?

Mvh

Prisen var §48 + § 11 el. 12 i frakt. Hun sendte selen som gave slik at det ikke ble noe toll!

Mail meg gjerne hvis du lurer på noe

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...