Gå til innhold

Ninabjh!


ban

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Og sønnen din?

Har sommerfuglene satt seg på plass?

Når drar dere? (Mange spørsmål :o)

Hunden vår har blitt ultrasprek med opptil to laaange turer om dagen - mannen begynner også å vente nå!

Ellers så er jeg litt i resignasjon og skjønner så inmari godt hvordan du hadde det. Kan se ut som om "venterekorden" din før tildeling er i ferd med å bli slått..... av oss!

Håper du får en kjempefin tur - det gjør du jo :o)

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, sommerfuglene har meldt sin ankomst og huset flyter av pakkelister, huskelister og innkjøpslister. Vi reiser 7. juni (om 9 dager!) og er så spente!

Storebror gleder seg enormt, selv om han har uttrykt litt frustrasjon over ikke lenger å skulle være enebarn ... Det er jo fullt lovlige følelser å ha, jeg kan jo også føle sårhet over ikke lenger BARE være hans mamma. Men aller mest gleder han seg og prater om alt det morsomme han og lillesøster skal finne på. Hun er beskrevet på rapporten som "naughty", og det syntes storebror hørtes helt flott ut!

Bikkja vår har gått fra å være veldig sprek til lettere neglisjert :-( Han er en ubeskrivelig mammadalt og får seg nok en overraskelse når et nytt familiemeldem vil kreve mammas oppmerksomhet.

Føler sånn med dere i ventetidens innspurt. USA-listene skriver om tildelinger neste uke, da vil vel de norske komme uken etter der. Det er seks uker siden vi fikk tildeling, så intervallene ser ut til å være de samme. Ingen fortgang, med andre ord. Men så har jo også CCAA vært på reisefot noen dager, pluss 1. mai-feiring ... Krysser alle fingre for dere og andre ventere, og gleder meg til jeg ser Kina-gladmeldinger igjen!

God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...