Hugmee Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Vet ikke helt om det hører til her - men synes jeg burde tipse dere om Tommy og Tigeren stripa som står i VG i dag (29.05) for den var bare så søt... : ) 0 Siter
bangkok Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Har ikke sett på den enda jeg, men det skal jeg gjøre nå snart :-) Det er nemlig ikke alltid like enkelt å få lest avisen med to viltre krabater i heimen :-) Hei forresten - jeg har regitstrert at du er ny her - og velkommen skal du være :-) Selv har jeg vært her inne et par år - og trives godt :-) Min mann og jeg har to skjønne barn fra Thailand. Hvor skal du/dere adoptere fra ? 0 Siter
sibadulla Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Har ikke sett på den enda jeg, men det skal jeg gjøre nå snart :-) Det er nemlig ikke alltid like enkelt å få lest avisen med to viltre krabater i heimen :-) Hei forresten - jeg har regitstrert at du er ny her - og velkommen skal du være :-) Selv har jeg vært her inne et par år - og trives godt :-) Min mann og jeg har to skjønne barn fra Thailand. Hvor skal du/dere adoptere fra ? ...fra meg også! Har ikke fått somlet meg til å si det før, men så på Nicklisten at dere har valgt Thailand som land? Vi venter for øyeblikket på å få hente verdens skjønneste, lille thaigutt :-) Lykke til med adopsjonsprosessen! PS: Tommy og Tiger'n-tips er alltid velkomne ;-) 0 Siter
thaisol Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 ...fra meg også! Har ikke fått somlet meg til å si det før, men så på Nicklisten at dere har valgt Thailand som land? Vi venter for øyeblikket på å få hente verdens skjønneste, lille thaigutt :-) Lykke til med adopsjonsprosessen! PS: Tommy og Tiger'n-tips er alltid velkomne ;-) Vil gjerne slenge meg med på velkomsthilsenen jeg også. Kjekt med flere Thailand-adoptanter!!! 0 Siter
sibadulla Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 ...fra meg også! Har ikke fått somlet meg til å si det før, men så på Nicklisten at dere har valgt Thailand som land? Vi venter for øyeblikket på å få hente verdens skjønneste, lille thaigutt :-) Lykke til med adopsjonsprosessen! PS: Tommy og Tiger'n-tips er alltid velkomne ;-) Gleder meg på deres vegne! Vi bor i Oslo og venter på å få hente en sjarmerende liten tass fra smilets land ;-) Mail meg gjerne om du har spørsmål eller ønsker kontakt: [email protected] Ønsker dere lykke til!! mvh 0 Siter
thaimor Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Jeg vet sannelig ikke om jeg husket å ønske deg velkommen... da jeg svarte med en link ?!?, men NÅ sier jeg ihvertfal: Velkommen - kjempekoselig med flere Thailandsøkere! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.