Gå til innhold

Babybjørn- Kina


Gjest adoptanten

Anbefalte innlegg

Gjest adoptanten

Heisann- vi venter på å få hente en liten gutt på ett år, og lurer veldig på om det går an å bruke babybjørn på en ettåring ?? Er det noen begrensninger i antall kilo, eller høyde eller noe ??

Hadde vært flott å høre fra noen med erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! På baby bjørn's hjemmeside babybjorn.com sier de at du kan bruke den så lenge du ønsker å bære barnet i sele, eller opp til 15 kg (hvilket for meg er utenkelig tungt :). Vi har vært svært glade for vår sele, og har brukt den lenge på begge våre. Vil tro det ikke er noe problem, men ville hatt alternativ (en paraplytrille i tillegg, siden han sikkert også vil sette pris på variasjon). Lykke til!!! Og husk at hvor godt du strammer stroppene på BB gjør hele forskjellen med hvor komfortabel den er å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adoptanten

Har dere blitt tildelt en liten gutt fra Kina? :o)

Det er sjelden kost her på Forum!

Gratulerer!

MVH

Takk skal du ha. For ordens skyld- vi adopterer ikke fra Norge- men planlegger å flytte til Norge om noen år, da jeg er norsk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yotto

Gratulerer med gutten - så flott!

Vi hentet vår jente i Kina da hun var akkurat ett år. Hun veide da 8,8 kilo. Vi hadde med Baby-Bjørn og brukte denne kjempemye (både mammaen og pappaen). Det var så behagelig å ha henne inntil kroppen. Men - selv med hennes 8,8 kilo synes jeg det var litt tungt og måtte holde henne ekstra under setet. Nå finnes det vel iallefall to typer Baby-Bjørn, vi hadde den vanlig for nyfødte. Men jeg har sett at det finnes en for litt større barn (fra 10 kilo?) Puhh, det må vel bli litt tungt?

Det gikk fint an å sove i Baby-Bjørn men vogn var nok best. Det var fine paraplytriller å få kjøpt i Kina.

God tur til Kina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Takk skal du ha. For ordens skyld- vi adopterer ikke fra Norge- men planlegger å flytte til Norge om noen år, da jeg er norsk :-)

Gratulere med gutten! Hvilket land adopterer dere ifra? (ikke gutten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Bare et lite tips til deg som skal hente en såpass stor unge: Se på denne:

http://www.hiphammock.com/

Jeg har bestilt meg en sånn, for det ser mye mer behagelig ut enn å ha barnet på magen. Og så kan de bruke den mye lenger. Tipset kom fra Tai Chi i en tråd lenger nede!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...