Gå til innhold

Ungdomsklær o.l Noen tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Det jeg foreslår at du gjør er å prate med barna dine om det. Spørre dem rett ut hva slags merker de liker (de kommer nok til å svare det du tenker på som det dyreste) ta dem med på shopping. Det er umulig å svare på om merket er "kult" nok for det avhenger helt av stilen deres. SÅ såfremt det ikke er bursdag eller noe liknende, så vil jeg anbefale å prate med dem. Det er bedre enn å kjøpe noe som de kanskje ikke liker så godt, og det skal være sagt at det er bedre å kjøpe en bukse gutten(e) liker, enn tre fra Adelsten!!!

Gjest (ikke undertegnet)

Hei du!

Det jeg foreslår at du gjør er å prate med barna dine om det. Spørre dem rett ut hva slags merker de liker (de kommer nok til å svare det du tenker på som det dyreste) ta dem med på shopping. Det er umulig å svare på om merket er "kult" nok for det avhenger helt av stilen deres. SÅ såfremt det ikke er bursdag eller noe liknende, så vil jeg anbefale å prate med dem. Det er bedre enn å kjøpe noe som de kanskje ikke liker så godt, og det skal være sagt at det er bedre å kjøpe en bukse gutten(e) liker, enn tre fra Adelsten!!!

Till han på 14 år kan du kjøpe Phat Denim, men han på 17 vill nok heller ha "Psycho" det får du kjøpt på Carlings... Det er mer populært blandt de eldre.

=)

Till han på 14 år kan du kjøpe Phat Denim, men han på 17 vill nok heller ha "Psycho" det får du kjøpt på Carlings... Det er mer populært blandt de eldre.

=)

Hos oss er psycho masse bruk fra u.skole og oppover.Carlingsklærne ligger høyt!Mens andre har en annen klesstil og skater som gjør at de liker merjer som globe,dc osv

Du må ikke tro at det kommer an på "hvilket" merke det skal være blant selvsikre gutter, men hvilken stil de liker.Fotballgutter går med en type klær,skatere en annen, noen i skjorter, andre med caps og pannebånd,noen kjøper bare oneill fordi de er snowboardfreaks od det er et merke som er tilpasset osv.....Du må selvfølgelig ta dem med så du får en oversikt over hva stil de liker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...