Gå til innhold

thaisol!


sibadulla

Anbefalte innlegg

Nå - hvordan gikk det i dag? Papirer og bilder av gullgutten i posten? Tenk at du nå mest sannsynlig, har sett bilder av din SØNN!!!! ;-)

Jeg er også fornøyd i dag, for endelig lå oppfølgingsrapporten i posten!!!! Og, minimannen vår er om mulig blitt enda skjønnere. Verdens søteste, faktisk (helt objektivt, altså ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg du koser deg sibadulla - med nye bilder og rapporter på gullgutten !!

Jeg husker at jeg leste nøye hvert eneste ord i rapportene, og studerte bildene nøye. Rapportene ble veldig viktige i en lang ventetid.

Og til deg thaisol - håper du også sitter og nyter bilder av din lille gutt også !

Jeg husker veldig godt hvordan det var da vi fikk de aller første bildene i posten. Jeg var ganske så småskjelven da jeg skulle åpne konvolutten og få se godgutta mine for første gang.

(Kan jo røpe at gutta er på skrytesiden - til thaiadoptantene, han med flaske og han i huska )

Ønsker dere begge all mulig lykke til i ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg du koser deg sibadulla - med nye bilder og rapporter på gullgutten !!

Jeg husker at jeg leste nøye hvert eneste ord i rapportene, og studerte bildene nøye. Rapportene ble veldig viktige i en lang ventetid.

Og til deg thaisol - håper du også sitter og nyter bilder av din lille gutt også !

Jeg husker veldig godt hvordan det var da vi fikk de aller første bildene i posten. Jeg var ganske så småskjelven da jeg skulle åpne konvolutten og få se godgutta mine for første gang.

(Kan jo røpe at gutta er på skrytesiden - til thaiadoptantene, han med flaske og han i huska )

Ønsker dere begge all mulig lykke til i ventetiden.

Jasså, du mimrer litt du også bangkok :))

Jeg husker selv hvordan disse rapportene ble finlest - ikke bare en, men flere ganger. Det siste jeg så på før jeg la meg, og det første jeg så på om morgenen var bildene. Det var tider det!!! Skjønt man skal ikke klage når man endelig har fått "originalene" i hus :-))

Angrer du på flyttinga forresten... 25 grader nordpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at bildet og rapporten kom til slutt. Dere har vel snart glodd hull i det *ler*

Jeg ville bare si at.... Nå kommer jeg til å sjekke mailen hver time!!!

Man kan ikke si A uten å si B, vet du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du mimrer litt du også bangkok :))

Jeg husker selv hvordan disse rapportene ble finlest - ikke bare en, men flere ganger. Det siste jeg så på før jeg la meg, og det første jeg så på om morgenen var bildene. Det var tider det!!! Skjønt man skal ikke klage når man endelig har fått "originalene" i hus :-))

Angrer du på flyttinga forresten... 25 grader nordpå!

Jeg mimrer stadig jeg - det hender rett som det er at jeg henter frem rapportene for å kjenne litt på følelsene fra den gang :-)

Jeg inrømmer at jeg er litt misunnelig på norlendingene nå - men det er nå her jeg er mer hjemme - og vi satser på like bra vær her også etterhvert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg har vært litt i ørska i noen dager nå - tildelingen kom veldig overraskende på oss - så jeg har tatt meg fri fra jobben siden tirsdag ettermiddag - derfor ble det ingen svar til deg i går. Vi fikk bildene på tirsdag - han er helt UTROLIG nydelig - hadde neppe klart å lage han like vakker på egen hånd. Jeg gleder meg sånn til å møte han og ikke minst til å se han springe rundt i hagen neste vår. Men, det er også tusen tanker og spørsmål som svirrer rundt i hodene våre for øyblikket (hvordan skal dette gå, hva skal han hete ??). Vi prøver dermed å ta en dag av gangen akkurat denne uka og kjenne på følelsene - så får vi ta det mer alvorlige (penger og papirer) i neste uke . Storesøster fikk forøvrig tatt av tannreguleringen i går - og det var en stor dag for henne - så det skjer mye i familien vår for øyeblikket.

Sender deg (og maas) en privat mail litt senere ( kanskje i ettermiddag om jeg får tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Jeg har vært litt i ørska i noen dager nå - tildelingen kom veldig overraskende på oss - så jeg har tatt meg fri fra jobben siden tirsdag ettermiddag - derfor ble det ingen svar til deg i går. Vi fikk bildene på tirsdag - han er helt UTROLIG nydelig - hadde neppe klart å lage han like vakker på egen hånd. Jeg gleder meg sånn til å møte han og ikke minst til å se han springe rundt i hagen neste vår. Men, det er også tusen tanker og spørsmål som svirrer rundt i hodene våre for øyblikket (hvordan skal dette gå, hva skal han hete ??). Vi prøver dermed å ta en dag av gangen akkurat denne uka og kjenne på følelsene - så får vi ta det mer alvorlige (penger og papirer) i neste uke . Storesøster fikk forøvrig tatt av tannreguleringen i går - og det var en stor dag for henne - så det skjer mye i familien vår for øyeblikket.

Sender deg (og maas) en privat mail litt senere ( kanskje i ettermiddag om jeg får tid).

Gratulerer igjen, og nyt dagene! Regner med at "din" er verdens nydeligste også? Det kryr av dem her inne på DOL ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, og nyt dagene! Regner med at "din" er verdens nydeligste også? Det kryr av dem her inne på DOL ;-)

Jepp - han er klart verdens vakreste. Synes forøvrig at alle de thaibarna jeg har møtt er særskilt vakre, men skal ikke påstå at denne uttalelsen er særlig objektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi koser oss, og ja det er nesten hull i bildet! Svever liksom avgårde og klarer ikke å konsentrere meg for tiden. To nydelige, sorte øyne (med et artig glimt) sitter på netthinnen. Forstår godt at dere mimrer litt innimellom og titter på bildene fra denne tiden av de nydelige gutta deres...

Ser du lenger opp spør etter Thailandtreff, bangkok. Det kunne vi veldig gjerne tenke oss! Hvis det ikke kræsjer med hentereisen, da, eller vi akkurat har kommet hjem.

Nei, nå må jeg jobbe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...