Gå til innhold

Jeg holder pusten


påfugl

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med VB denne uken om krigen mellom Pakistan og India, de kunne berolige meg med at krigen ikke ville påvirke adopsjonsprosesse. Men jeg begynner likevel å bli meget bekymret. Ikke bare fordi vår reise kan bli utsatt, men redd for at det skal skje noe med barnet vårt der nede. Til nå har jeg vært bekymringsfri med tanke på hvordan hun har det, vet at hun blir tatt godt vare på både fysisk og psykisk.

Men nå kjenner jeg redselen for at krigen skal spre seg i hele landet, blir det storkrig blir det ikke til å holde ut, da kommer jeg ikke til å få ett rolig minutt før vi har henne trygt og godt hjemme i Norge.

Jeg vil reise nå!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mumbai mamma

Ja, vi er nok flere som holder pusten for tiden.

Jeg kjenner at denne spenningen sliter på, skulle så gjerne ha hatt henne trykt her hjemme nå. Det er jo tydelig at situasjonen er meget alvorlig nå, for flere land har gått ut med å advare sine borgere om å reise til India og Pakistan. Det vil bli uutholdelig å sitte her å vente ved en eventuell krig. Vi får håpe de kommer fram til en frdelig løsning snar.

Vi får prøve å tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...