Gå til innhold

til ylvi og dere andre


juliet2

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Vil først takke dere alle for raske og gode svar!

Ylvi jeg lurer på om barnet du har og de to du nå venter også er IVF?

Har vært i kontakt med sykehuset, tenkte at det kanskje var lurt å bestille plass i køen.

Vi har egentlig bestemt oss. Vi må prøve igjen, blir liksom for trist vist det skal ende slik. Vel, under forutsetning av at jeg ikke får nyheter som tilsier at det går galt, dersom vi prøver igjen. Har ikke vært på kontroll enda, har heller ikke fått noen svar på om de har funnet ut hvorfor det gikk galt.

Vel, jeg prøver å tenke positivt. Det hjelper godt å ha et barn. Vi er også her i en litt spesiell situasjon i og med at sønnen vår er tunghørt og bruker høreapparater. Så hverdagen er ikke helt "normal" på det punktet heller. Det kreves mye ekstra når man har et barn med en funksjonshemning.

Vel jeg lever i håpet og prøver så godt jeg kan å se fremover. Jeg vet godt at de to jeg har mistet foralltid vil bo i mitt hjerte, og at jeg alltid vil ha en sorg over dette inni meg. Det blir på "samme" måte som jeg har en sorg over hørselstapet, det er vondt å se at barnet ditt må jobbe mye hardere enn andre barn for å oppnå samme resultat.

Håper det går bra med dere alle!!

Det er godt at dere finnes, selv om jeg skulle ønske at ikke et eneste barn døde, hverken før termin eller etter.

Jeg holdet meg oppdatert på egenandelssaken ved fertilitetsbehandling, men jeg våger ikke håpe. Prøver å beskytte meg selv mot nok en ned-tur, dersom dagens ordning fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen.

Jada jenta er IVF og de to som er i magen er også IVF, har fått veldig god hjelp til å lage barna våre på Fylkessykehuset i Haugesund. Hvor jeg synes at de som jobber der er helt fantastiske, de er medmennesker både i sorg og i glede.

Satser på at politikerne snur i egenandelssaken slik at de som orker kan få prøve, ikke bare de som har penger.

Er gutten deres også IVF barn?

Lykke til videre uansett, det blir faktisk lettere med tiden. Selv om det vonde aldri forsvinner helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jada jenta er IVF og de to som er i magen er også IVF, har fått veldig god hjelp til å lage barna våre på Fylkessykehuset i Haugesund. Hvor jeg synes at de som jobber der er helt fantastiske, de er medmennesker både i sorg og i glede.

Satser på at politikerne snur i egenandelssaken slik at de som orker kan få prøve, ikke bare de som har penger.

Er gutten deres også IVF barn?

Lykke til videre uansett, det blir faktisk lettere med tiden. Selv om det vonde aldri forsvinner helt.

Hei igjen :-)))

Takk for svaret. Nei gutten min er faktisk ikke IVF, klarte å få ham på naturmetoden.

Så det vi sliter med nå mht. kvalitet og svømmedyktighet på det mann-lige bidra har antagelig skjedd etter dette. Eller det kan være noe som blir stadig verre med tiden. Vi vet ikke.

Du skryter av personalet i Haugesund, den skriver jeg gjerne under på.

Vel, vel ylvi da har vi jo også på en måte plassert hverandre på Norges kartet.

Litt koselig at vi er på samme sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...