Gå til innhold

Til Lea


Gjest GJ

Anbefalte innlegg

Har og fått den trasige nyheten i dag, men gjelder dette også oss?? Vi er jo allerede registrert som søkere selv om vi ikke er tatt inn enda. Har du snakket med AF om dette?

Synes det er rart at vi ikke er blitt kontaktet ang. dette.

Håper dette ikke gjelder oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre ser det ut til å gjelde oss iallefall. De har visst tatt inn to av søkerparene på lista før dette skjedde, men vi var litt lenger bak. Jeg hadde håpet at vi kunne komme utenom i og med at vi har ventet så lenge, men er nå bare kjempetrist og vet ikke hva vi skal gjøre. Vi kommer til å få brev om det som har skjedd. Bare håper jeg har misforstått alt, men jeg tror ikke det... Vet dere hvor på ventelista dere står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ser det ut til å gjelde oss iallefall. De har visst tatt inn to av søkerparene på lista før dette skjedde, men vi var litt lenger bak. Jeg hadde håpet at vi kunne komme utenom i og med at vi har ventet så lenge, men er nå bare kjempetrist og vet ikke hva vi skal gjøre. Vi kommer til å få brev om det som har skjedd. Bare håper jeg har misforstått alt, men jeg tror ikke det... Vet dere hvor på ventelista dere står?

Vi er nummer 3. Hvis det er tatt inn 2 nye søkere, er vi nummer 1. Jeg kan ikke tro det er sant!

Har sendt mail til AF og håper på svar i morgen. Hvilket nummer er dere?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ser det ut til å gjelde oss iallefall. De har visst tatt inn to av søkerparene på lista før dette skjedde, men vi var litt lenger bak. Jeg hadde håpet at vi kunne komme utenom i og med at vi har ventet så lenge, men er nå bare kjempetrist og vet ikke hva vi skal gjøre. Vi kommer til å få brev om det som har skjedd. Bare håper jeg har misforstått alt, men jeg tror ikke det... Vet dere hvor på ventelista dere står?

Hei igjen!

Bare glemte å si at AF skal anke avgjørelsen, men at det er usikkert om når de får svar. Vi har derfor mulighet til å vente på det, men det hele er usikkert. Ellers så er vel icbf et alternativ der de tar inn søkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nummer 3. Hvis det er tatt inn 2 nye søkere, er vi nummer 1. Jeg kan ikke tro det er sant!

Har sendt mail til AF og håper på svar i morgen. Hvilket nummer er dere?

Mvh

Hei!

Vi var nr. 4 og er nå nr. 2, altså rett etter dere. Nei, det er ganske ufattelig! Har du en mailadresse, så kan vi skrives?

Vennlig hilsen en trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...