Gå til innhold

Vedr. Kina-tildelinger


nojo

Anbefalte innlegg

så er det ifølge amerikanske meldinger endelig blitt fart på sakene. Tildelinger er sendt fra Kina til USA - så er det bare å håpe at Norge også får i samme farta. Early next week var beskjeden - så da så. Her på bjerget er man meget moden for en tildeling - overmoden kan man si. NÅ MÅ DET SKJE NOE - VELDIG RASKT!!!!!

Kveldshilsen fra en litt smågal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og når de er modne så faller de ned - er det ikke sånn det går i sangen?

Jeg er der nede nå....

Mailer deg om en liten stund :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det heldigvis er flere enn oss som her modne for tildeling. Vi må vel vente litt til vil jeg tro men er ganske utålmodig likevel. papira vår ble sendt til kina i august, når ble deres sendt? håper det blir litt fortgang i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

ser at det heldigvis er flere enn oss som her modne for tildeling. Vi må vel vente litt til vil jeg tro men er ganske utålmodig likevel. papira vår ble sendt til kina i august, når ble deres sendt? håper det blir litt fortgang i det.

Søknaden vår gikk til Kina i slutten av august, via Adopsjonsforum. Kanskje vi reiser samtidig? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det heldigvis er flere enn oss som her modne for tildeling. Vi må vel vente litt til vil jeg tro men er ganske utålmodig likevel. papira vår ble sendt til kina i august, når ble deres sendt? håper det blir litt fortgang i det.

Har ikke sett ditt nick her inne før???

(-koselig nick forresten...)

Endelig begynner det å "dukke opp" flere som har sendt sine papirer til Kina i august 2001.

Bruker dere Verdens Barn eller Adopsjonsforum?

Vi bruker VB, og er veldig spent på om det er noen her inne vi skal reise i følge med til Kina.

Ha en god helg!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknaden vår gikk til Kina i slutten av august, via Adopsjonsforum. Kanskje vi reiser samtidig? :o)

Gøy at dere også er AF. Papira vår ble sendt i beg. av august men kan vel tenkes at vi får reise sammen likevel!! håper det.

Må si det at ventetiden blir bare verre og verre men heldigvis går vi mot sommerferie og litt andre aktiviteter slik at KANSKJE tankene kan gå til litt andre ting. Leser her på dol at tildelinger for de med papirer sendt i april ventes neste uke og at det ser ut til at ting går litt fortere nå........håpe håpe håpe....

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett ditt nick her inne før???

(-koselig nick forresten...)

Endelig begynner det å "dukke opp" flere som har sendt sine papirer til Kina i august 2001.

Bruker dere Verdens Barn eller Adopsjonsforum?

Vi bruker VB, og er veldig spent på om det er noen her inne vi skal reise i følge med til Kina.

Ha en god helg!

MVH

Tusen takk for det!!

Vi er i AF, vet ikke om AF og VB bruker å reise ilag jeg, har du hørt om det? Hvordan får du ventetiden til å gå? Trenger noen tips fordi jeg går snart på veggene!!!

go`helg til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...