Gå til innhold

Thaiadoptanter - thaitreff ?


bangkok

Anbefalte innlegg

Hei på dere :-)

Jeg lurer på om det er noen av dere som allerede nå vet om det planlegges thaitreff til høsten ?

Tidligere så har det vært for langt for oss å reise, men nå vil det absolutt være aktuelt :-) Jeg håper derfor at det planlegges treff i år også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne vi tenke oss og, men som Sibadulla sier hvis det ikke "kræsjer" altfor mye. Vi kommer og uten vår minste prins hvis det skjer før hentereise. (det håper jeg ikke siden vi vil hente NÅ.)

Gutta dine er bare nydelige. Hvor gamle er de på bildene på nettsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vi tenke oss og, men som Sibadulla sier hvis det ikke "kræsjer" altfor mye. Vi kommer og uten vår minste prins hvis det skjer før hentereise. (det håper jeg ikke siden vi vil hente NÅ.)

Gutta dine er bare nydelige. Hvor gamle er de på bildene på nettsiden?

Det blir Thailandtreff iflg. de som skal arrangere treffet. Det skal komme informasjon ganske snart.

Gratulerer med nytt bosted. Det kan hende vi svinger forbi i sommer. Hils mann og barn.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vi tenke oss og, men som Sibadulla sier hvis det ikke "kræsjer" altfor mye. Vi kommer og uten vår minste prins hvis det skjer før hentereise. (det håper jeg ikke siden vi vil hente NÅ.)

Gutta dine er bare nydelige. Hvor gamle er de på bildene på nettsiden?

Hei, gutta er to og et halvt på bildene.

Nå er de snart tre og har blitt om mulig enda søtere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Thailandtreff iflg. de som skal arrangere treffet. Det skal komme informasjon ganske snart.

Gratulerer med nytt bosted. Det kan hende vi svinger forbi i sommer. Hils mann og barn.

mvh

Så du er her inne av og til enda :-) Hyggelig å se deg her !

Det hadde vært kjempehygglig om dere kom innom i sommer, jeg skal sende deg en mail med ny adresse og telf.

Var innom VB i går og snakket med L. V.N

Vi kan visst ikke forvente noe ambassade besøk på en god stund enda, det gjelder vel kanskje dere også siden vi var i Thailand samtidig. Uansett så er det jo kortere reisevei for oss nå som vi har flyttet :-)

Hils resten av gjengen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Så du er her inne av og til enda :-) Hyggelig å se deg her !

Det hadde vært kjempehygglig om dere kom innom i sommer, jeg skal sende deg en mail med ny adresse og telf.

Var innom VB i går og snakket med L. V.N

Vi kan visst ikke forvente noe ambassade besøk på en god stund enda, det gjelder vel kanskje dere også siden vi var i Thailand samtidig. Uansett så er det jo kortere reisevei for oss nå som vi har flyttet :-)

Hils resten av gjengen !

Wow .. tar ambassadebesøket sååå lang tid å få til? Kanskje vel optimistisk av oss som fikk Concent to adoption i februar å håpe på denne sommeren, da. Hehe...

Jaja, kanskje neste sommer, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow .. tar ambassadebesøket sååå lang tid å få til? Kanskje vel optimistisk av oss som fikk Concent to adoption i februar å håpe på denne sommeren, da. Hehe...

Jaja, kanskje neste sommer, da?

Bra dere skriver dette. Begynte å lure på om brevet hadde havnet i søppelbøtta!

Ja, ja, det spiller forsåvidt ingen rolle når det skjer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere skriver dette. Begynte å lure på om brevet hadde havnet i søppelbøtta!

Ja, ja, det spiller forsåvidt ingen rolle når det skjer... :)

Jepp, det kan vist ta sin tid forstod jeg, så vi får bare vente. Men hun understreket for oss at registerringen ikke har så stor betydning siden adopsjonene jo er gjennomført.

Dere får gi et hint når dere får invitasjonen da, kanskje vi kan "slå følge" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kan vist ta sin tid forstod jeg, så vi får bare vente. Men hun understreket for oss at registerringen ikke har så stor betydning siden adopsjonene jo er gjennomført.

Dere får gi et hint når dere får invitasjonen da, kanskje vi kan "slå følge" :-)

Det hadde vært noe å tenke på. Så kunne vi feiret med en thaimiddag etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Det hadde vært noe å tenke på. Så kunne vi feiret med en thaimiddag etterpå!!!

Får gi beskjed når vi skal nedover.. Kanskje vi kan ta et minithaitreff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...