Gå til innhold

Hjelp søkes av thailandadoptanter


thaisol

Anbefalte innlegg

I tildelingsbrevet stod det noe fra Linda om at Thailand skulle ha flere papirer på inntekt, egenkapital, etc. Vi har jo nettopp levert alle mulig opplysninger om økonomi (financial statement, jobb & lønnsbekreftelser, ligningsattest). Hva betyr dette - hva mer er det de vil ha ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker. For vi fikk ikke spørsmål om ekstra ang økonomi men bare det generelle som alle skulle levere i tillegg nemlig flere bilder av huset.

Ring Linda å hør, det er det eneste rådet jeg kan gi. Beklager at jeg ikke var til hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis er det en bekreftelse fra banken deres på at dere har "a sound ecconomy" de er ute etter (på engelsk), med summen dere har innestående/i egenkapital. Dette må man levere etter alle de andre papirene. Har jo gått litt hulter-i-bulter med dere sikkert, iom. deres raske tildeling. Men, snakk med VB, du!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden måtte vi ha en bekreftelse fra banken på innestående beløp (på engelsk)

Fikk dere ikke med en liste over de papirer som skal ordnes nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden måtte vi ha en bekreftelse fra banken på innestående beløp (på engelsk)

Fikk dere ikke med en liste over de papirer som skal ordnes nå?

Jo - vi fikk jo en ny liste nå - men jeg mener jo at vi har sendt alle mulige papirer på økonomien vår helt nylig (bekreftelser på jobb & inntekt, husets salgsverdi, kjøpsverdi, egenkapital, oppsparte midler, ligningsattest, attester på aksjer o.l.) - så jeg forstod ikke helt hva det var de skulle ha denne gangen. Har ikke fått snakket med Linda heller - hun har vært opptatt de siste dagene - men jeg antar at et brev fra banken hvor egenkapitalen vår oppgis er nok nå. Begynner å bli litt matt av all papirinnsamlingen - trodde vi var ferdige med det for en stund - men det er jo klart; vi tåler jo dette når grunnen til det er den raske tildelingen. I dag har jeg fått scannet bildene av "lille-smil" og sendt til de kommende besteforeldrene. Han er så nydelig at det nesten ikke går an - og det vet jeg jo foressten at dine barn er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...