Gå til innhold

USA-tildeling, Kina!!!!!


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Gjest Melis

Det er kommet en tildeling til USA i dag! Jeg er helt skjelven her jeg sitter!

Det er også en på APC som har en sen april-login (28/4-01) som hadde fått vite at deres tildeling er sendt. Dermed er det veldig sannsynlig at vi som fikk papirene sendt 20/4-01 og har login i CCAA 29/4-01, kommer med i denne tildelingen. Jeg har vært bittelitt nervøs for det.

Nå er det bare dager om å gjøre og det blir helt sikkert tildelinger i neste uke! O´fryd!!!! Jeg kan nesten ikke tro at det er så nært! Månedene har flydd i denne tiden, men de siste ukene har gått mye senere. Nå kommer nok dagene til å snegle seg avgårde. Det er i alle fall på tide å ta med mobiltelefonen overalt fra mandag av. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Det var til noen som bor i Finland! Det er vel ikke vanlig, at land i Europa får før USA? I alle fall, de hadde DTC 9. april og fikk tildeling i dag, 31/5. Ååååååå!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, Melis! Gleder meg på dine og andre i samme Kinagruppes vegne!

Spenningen din og nervene dine er til å ta og føle på ;-) Fikk nesten et ekstra hjerteslag selv her jeg sitter, jeg!

Tipper du hopper hver gang mobilen ringer ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var til noen som bor i Finland! Det er vel ikke vanlig, at land i Europa får før USA? I alle fall, de hadde DTC 9. april og fikk tildeling i dag, 31/5. Ååååååå!!!!!!!

Jaja, Finland eller USA; spiller ingen trille. Håper dette er begynnelsen på et tildelingsskred da! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Gud hjelpe meg så lenge jeg har ventet på at du skulle skrive det :o)

klem fra

Endelig melis og ban er det snart deres tur! Jeg er innom her ofte for å se om det er gladmeldinger fra dere, men nå tar jeg fri til over helgen :-))))

Håper spenningen snart blir utlløst, og at dere begge (og selvfølgelig dere andre i gruppa) sitter der med brev og bilde og er verdens stolteste mammaer til verdens herligste barn!

Lykke til i innspurten og jeg gleder meg til det kommer noen lange og ettertrykkelige JIPPPPPPIIIIII!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......ENDELIG......

Nå ser det ut til at det begynner å komme tildelinger fra Kina igjen. Jeg gleder meg enormt på vegne av alle dere som er på den slitsomme oppløpssiden.

Håper den siste tiden får vinger til å fly med - La uke 23 bli gledens uke for dere - O-skrækk-o-gru ..... får gåsehud av dette *ler*

Og snart rykker vi fram til fremste posisjon i Kina-køen :o))

sommer hilsen fra det høye nord og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var til noen som bor i Finland! Det er vel ikke vanlig, at land i Europa får før USA? I alle fall, de hadde DTC 9. april og fikk tildeling i dag, 31/5. Ååååååå!!!!!!!

Ser ut som Europa "slår" USA denne runden! :o))))))

Goood helg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At denne beskjeden skulle komme FØR helgen var bare stort....

Tenker at dere med DTC i april setter pris på å vite at nå er det bare noen dager til den STORE telefonen!

Kanskje dette er den siste helgen deres som barnløse???

Går alt etter "vanlig" fremdrift så er vi i tildelingsrunde nr. 4 etter dette...

Jeg gleder meg så inderlig!!! :-)))))))))

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......ENDELIG......

Nå ser det ut til at det begynner å komme tildelinger fra Kina igjen. Jeg gleder meg enormt på vegne av alle dere som er på den slitsomme oppløpssiden.

Håper den siste tiden får vinger til å fly med - La uke 23 bli gledens uke for dere - O-skrækk-o-gru ..... får gåsehud av dette *ler*

Og snart rykker vi fram til fremste posisjon i Kina-køen :o))

sommer hilsen fra det høye nord og

Gåsehud,- ja.....

Tror jeg må vurdere seriøst å skifte nick til "gåsehud"!

Sitter her med "nupper" på både rygg og armer og leser meldinger som virker som manna på oss som venter.

Og dere som nå rykker helt fremst i køen, da....

Ha en fin helg og kos dere i finværet i nord!

Regntung, men glad hilsen fra Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

......ENDELIG......

Nå ser det ut til at det begynner å komme tildelinger fra Kina igjen. Jeg gleder meg enormt på vegne av alle dere som er på den slitsomme oppløpssiden.

Håper den siste tiden får vinger til å fly med - La uke 23 bli gledens uke for dere - O-skrækk-o-gru ..... får gåsehud av dette *ler*

Og snart rykker vi fram til fremste posisjon i Kina-køen :o))

sommer hilsen fra det høye nord og

Ja, nå er det snart deres tur til å være de som venter tildeling! Og neste runde tar sikkert ikke så lang tid som denne gjorde, siden det var 1. mai-ferie og CCAA på Skandinavia-tur.

Tenk at det endelig er vår tur! Er det ikke rart? Jeg er bare et eneste stort smil i dag.

Sett en champagneflaske til kjøling, så er den god og kald til det er deres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det snart deres tur til å være de som venter tildeling! Og neste runde tar sikkert ikke så lang tid som denne gjorde, siden det var 1. mai-ferie og CCAA på Skandinavia-tur.

Tenk at det endelig er vår tur! Er det ikke rart? Jeg er bare et eneste stort smil i dag.

Sett en champagneflaske til kjøling, så er den god og kald til det er deres tur!

Oj-Oj-Oj....tror du virkelig at det kan gå fortere til neste runde!! Dette kan fort bli mye 'verre' enn jeg har trodd (spenningsmessig, altså) *ler*.

Jeg har krysset av for tildeling 2dre uka i juli, men det kan jo hende at det faktisk blir både 1 og 2 uker før dette.

Vel, den som lever får se!

Våre neste milepæler er :

1) klistre nytt merke på adopsjonskalenderen i morgen. Ny tilbakelagt mnd. = nytt klistremerke

2) 7. juni passerer vi 13 mnd. siden søknaden ble sendt til Kina. Da blir det DOL-innlegg fra meg :o)

3) tildelinger i aprilgruppa, som gjør at vi rykker ett skritt lenger fram i adopsjonskøen.

Ingen av disse milepælene er langt unna, så her går´e unna......

Håper at dere snart kommer med gla´meldingene - det trenger vi!!

God Helg!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Oj-Oj-Oj....tror du virkelig at det kan gå fortere til neste runde!! Dette kan fort bli mye 'verre' enn jeg har trodd (spenningsmessig, altså) *ler*.

Jeg har krysset av for tildeling 2dre uka i juli, men det kan jo hende at det faktisk blir både 1 og 2 uker før dette.

Vel, den som lever får se!

Våre neste milepæler er :

1) klistre nytt merke på adopsjonskalenderen i morgen. Ny tilbakelagt mnd. = nytt klistremerke

2) 7. juni passerer vi 13 mnd. siden søknaden ble sendt til Kina. Da blir det DOL-innlegg fra meg :o)

3) tildelinger i aprilgruppa, som gjør at vi rykker ett skritt lenger fram i adopsjonskøen.

Ingen av disse milepælene er langt unna, så her går´e unna......

Håper at dere snart kommer med gla´meldingene - det trenger vi!!

God Helg!

klem fra

Ja, jeg er sikker på at ikke denne runden har vært noen ny standard for ventetiden. Det kan godt være 3-4 uker til neste tildeling (med uthevet skrift på 3-tallet). Det er det jeg skal trøste meg med dersom vi andre halvdel av april ikke får likevel nå. Så slutten av juni er et hett tips! :-)

Det er fint med milepæler og nå er det ikke mange igjen! De fleste milepælene i adopsjonsprosessen er tilbakelagt nå, så etter det kommer helt andre milepæler.

Dette var jammen en strålende fredag! Jeg tror det blir "overtid" i dag for å se om det kommer flere tildelinger, til USA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innom i ny og ne, og jeg synes det er veldig spennende med Kina-tildelinger som er rett rundt hjørnet.

Var i samme'båt' på denne tiden ifjor, og kjenner godt igjen stemningen her på DOL :-)

Vi har en datter fra Jiangxi, og det blir spennende å høre om det er noen av dere som skal dit!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med fra sidelinja (som vanlig) men nervepirrende er det uansett :)

Med ønske om gladmeldinger til alle, fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge godt med til uka jeg og :-)

Er ofte innom for å se hvordan det går med "gamle kjente", og det er vel bare du og AAA igjen her, tror jeg.

Gleder oss på deres vegne.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Skal følge godt med til uka jeg og :-)

Er ofte innom for å se hvordan det går med "gamle kjente", og det er vel bare du og AAA igjen her, tror jeg.

Gleder oss på deres vegne.

mvh

Hei ilse!

Det var et sjeldent syn! Alltid gøy å se gamle travere! Går det fint med dere? Håper det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...