Gå til innhold

5 uker siden vi kom hjem......


urna

Anbefalte innlegg

Tenk at det allerde er gått 5 uker siden vi kom hjem med gullet vårt fra Guatemala.

Det har vært gode uker med en smilende godgutt, og alt er bare vel. Han er trygg på seg selv, og elsker å utforske, synes det er kjempekos å ha eller gå på besøk og er svært glad i mamma og pappa!!!! Gir oss stadig kos og klem, for så å utforske litt i skuffer og skap.....

Jeg hadde forberdt meg på at det kunne bli mye skriking og avvisning, men det har bare gått utrolig bra!! Han er nå blitt 21 mnd. og skravla går i ett. Det kommer litt norske ord hver uke, så det er spennende tider!! Dette er bare enda mer fantastisk enn jeg hadde kunne forestilt meg :)))))

De 16 mnd. som gikk fra tildeling til hentereise er nesten helt glemt, så nå tenker vi framover til nestemann vi skal hente........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lillegutt. Hva heter han?

Det er så kjempekoselig å lese. Jeg kjenner meg veldig godt igjen med hvordan min sønn og svigerdatter hadde det da de kom hjem med Fredrik fra Colombia. Det var et EVENTYR fra ende til annen og er det fortsatt.

Han elsker å være hos meg sin farmor på overnatting. Vi nikoser oss sammen, men han prøver seg stadig så jeg må være streng med ham på sovetider etc.

Lykke til videre og skriv mer. Det er slike ting jeg aller helst leser her på DOL.

Hilsen en stolt farmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...