Gå til innhold

Håpløst altså!!

Anbefalte innlegg

Gjest lettere frustrert

Ok, det er ei jente som går rundt og vasker der jeg jobber. Vanvittig nydelig jente, passe tynn men fremdeles noen kilo "for mye" som gjør at jenter får de formene de bør ha i mine øyne... ;) Søt stemme, lukter godt osvosv. Har nok et lite crush på henne. *Men* så kommer problemene da. Jeg er ganske sikker på at hun har type (så henne labbe rundt på byen med en kar), og jeg er enda mer sikker på at hun ikke er interessert i noe som helst, hverken vennskap eller noe mer. Så hva er da galt med meg? Hvorfor er jeg forelsket i ei jente jeg *vet* det ikke kommer til å skje noe med?? Er jo helt idiotisk! Samt at jeg ikke greier å fokusere meg om jobben når hun er i nærheten. Arg!

Hilsen en som er...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56770-h%C3%A5pl%C3%B8st-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

et tips; ikke vær beskjeden.. jeg har vært interessert i 2 gutter på samme måte som du nå er interessert i henne.. og begge gangene har jeg trodd at de har vært helt uinteressert og dermed ikke tort å gjøre noe..

begge guttene fant seg kjærester, og jeg har i ettertid fått vite at før de ble sammen med den jenta de er sammen med nå, så var de interessert i meg..gøy sant?

så jeg anbefaler deg virkelig å prøve! kanskje ikke si "jeg er interessert i deg", men f.eks spørre om dere skal spise lunch sammen, eller gi henne komplementer som, "så pen du var i dag", "har du fått deg nye klær? du kledde dem" eller lignende..

den som intet våger, intet vinner..

lykke til! =)

Gjest lettere frustrert

et tips; ikke vær beskjeden.. jeg har vært interessert i 2 gutter på samme måte som du nå er interessert i henne.. og begge gangene har jeg trodd at de har vært helt uinteressert og dermed ikke tort å gjøre noe..

begge guttene fant seg kjærester, og jeg har i ettertid fått vite at før de ble sammen med den jenta de er sammen med nå, så var de interessert i meg..gøy sant?

så jeg anbefaler deg virkelig å prøve! kanskje ikke si "jeg er interessert i deg", men f.eks spørre om dere skal spise lunch sammen, eller gi henne komplementer som, "så pen du var i dag", "har du fått deg nye klær? du kledde dem" eller lignende..

den som intet våger, intet vinner..

lykke til! =)

Hmm... Kunne jo kanskje spurt om hun ville være med å ta en kaffe eller is eller noe en dag da. Verste som kan skje er jo at hun sier nei... Skavvisse... Så var det bare å finne på noe lurt å si da... "Eyh beibi!, vil du være med hjem å se på... Pondus-samlinga mi eller?? Jah, du ble litt frista nå, hæ hæ hæ??" Ja, kanskje det er håp likevel da! Takk for tipset! ;)

Hilsen en som ikke lenger er fullt så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...