Bassisten Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Ville vore indianer i regnskogen i Amazonas - og ikkje vita noko om vestleg kultur. 0 Siter
carma Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Jeg ville bodd med en ugga-bugga stamme langt inne i ugga-bugga land hvor alle damene hadde hengepupper og kvinnens vakreste og mest sexye kroppsdel var nakken. 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Jeg ville bodd med en ugga-bugga stamme langt inne i ugga-bugga land hvor alle damene hadde hengepupper og kvinnens vakreste og mest sexye kroppsdel var nakken. UGGA BUGGA!!! :-) 0 Siter
favn Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Føler et visst slektskap med italienere til tider. Kan det ha noe med anene å gjøre, tro? Og så er jeg svak for nederlendere. Ville definitivt ikke hatt rot i en kultur der kvinnen ikke er mannens like i ett og alt, og sorry, da er jeg redd det ikke er mye å velge i utenfor vesten... *dukker* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Føler et visst slektskap med italienere til tider. Kan det ha noe med anene å gjøre, tro? Og så er jeg svak for nederlendere. Ville definitivt ikke hatt rot i en kultur der kvinnen ikke er mannens like i ett og alt, og sorry, da er jeg redd det ikke er mye å velge i utenfor vesten... *dukker* Skal vi spleise på en vingård i italia? :-) Noe a la det Løkkeberg har? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 En zulukriger over 2 meter høy, mager, med kumøkk i håret, stående på et ben støttet på spydet og med løveskinnsskjoldet foran meg, speide utover grassletta etter krigere fra andre stammer jeg kunne støte spydet gjennom to og to. For en dag :-) 0 Siter
favn Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Skal vi spleise på en vingård i italia? :-) Noe a la det Løkkeberg har? I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja. Menneh... Løkkeberg, hvem er det...? 0 Siter
favn Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 En zulukriger over 2 meter høy, mager, med kumøkk i håret, stående på et ben støttet på spydet og med løveskinnsskjoldet foran meg, speide utover grassletta etter krigere fra andre stammer jeg kunne støte spydet gjennom to og to. For en dag :-) Trodde det var masaiene som passer til den beskrivelsen? Råflotte, det er de uansett. Og stolte. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja. Menneh... Løkkeberg, hvem er det...? Hun filmdama, Vibeke Løkkeberg. Så engang på dette "Gutta på tur" programmet på TV2, de hadde dratt ned dit. Åhh, det var bare helt perfekt!! Jasså, du e nordlænning? I blodet? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja. Menneh... Løkkeberg, hvem er det...? Løkkeberg, Vibeke : Et surrete spetakkel fra filmverdenen. 0 Siter
favn Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Hun filmdama, Vibeke Løkkeberg. Så engang på dette "Gutta på tur" programmet på TV2, de hadde dratt ned dit. Åhh, det var bare helt perfekt!! Jasså, du e nordlænning? I blodet? Jepp! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Trodde det var masaiene som passer til den beskrivelsen? Råflotte, det er de uansett. Og stolte. Jo, masaier er også av samme ulla. Sett filmen Zulu ? Får ikke tak i den. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Løkkeberg, Vibeke : Et surrete spetakkel fra filmverdenen. Men hun har god smak. Eh, når det gjelder interiør! Ikke menn!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Men hun har god smak. Eh, når det gjelder interiør! Ikke menn!!! Den mannen jeg har sett henne med, er da ganske kjekk og grei ? Kanskje ikke så lett å holde ren men... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Finnmarking ! En gammal feskar me snadda i kjæften, immun mot myggbett og megasur på han bonnvik. 0 Siter
favn Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Jo, masaier er også av samme ulla. Sett filmen Zulu ? Får ikke tak i den. Dessverre. Dokumentar eller spillefilm (sikkert ikke)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.