Gå til innhold

Plukk ut EN egenskap ved din partner


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    34

  • Bassisten

    3

  • favn

    3

  • Livia

    2

Mest aktive i denne tråden

Oi, den var vanskelig! Bare EN egenskap?

Det er så mange egenskaper han har som til sammen gjør han til det flotte mennesket han er.

En av grunnene til at jeg elsker han, er pga måten han har taklet sønnen min på. Hans egen far behandlet han aldri bra, så å få en kjæreste som behandler sønnen min som om han skulle vært hans egen sønn, det syns jeg er fantastisk. :)

Så er han fabelaktig tålmodig. Har aldri møtt noe menneske som er så utrolig tålmodig.

Og så er det den utrolige samvittigheten hans. Han har en nesten litt for sterk samvittighet.

Han er tvers i gjennom god og snill. :)

Han har en herlig humor, så vi har det kjempemye artig sammen.

Og denne mannen skal jeg få gifte meg med om 21 dager :) heldig er jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å besvare. Straks _en_ egenskap dukker opp, trer fjorten andre fram og forlanger førsteplassen. Samspillet mellom alle egenskaper, tenker jeg vi sier...

Det er imidlertid klart at en mann som elsker meg har fordømt god smak :)

Men altså, med kniven på strupen, kan jeg kanskje trekke fram stemmen, den gjør meg skjelven og helt sigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er kun god på innsiden.

Hehe, han er sevfølgelig god på utsiden også, men det jeg mente var at det finnes kun godt i han....= )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Oi, den var vanskelig! Bare EN egenskap?

Det er så mange egenskaper han har som til sammen gjør han til det flotte mennesket han er.

En av grunnene til at jeg elsker han, er pga måten han har taklet sønnen min på. Hans egen far behandlet han aldri bra, så å få en kjæreste som behandler sønnen min som om han skulle vært hans egen sønn, det syns jeg er fantastisk. :)

Så er han fabelaktig tålmodig. Har aldri møtt noe menneske som er så utrolig tålmodig.

Og så er det den utrolige samvittigheten hans. Han har en nesten litt for sterk samvittighet.

Han er tvers i gjennom god og snill. :)

Han har en herlig humor, så vi har det kjempemye artig sammen.

Og denne mannen skal jeg få gifte meg med om 21 dager :) heldig er jeg! :)

ÅÅÅÅhhhhh jeg får lyst å gifte meg igjen også.....gratulerer og gled deg, det er en helt spesiell dag....heldige deg som får oppleve det med din drømme mann....

klem fra gift på 8. året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Det må være at han gjør og sier tilnærmet hva som helst for å få meg til å smile... Men mest av alt at han alltid klarer det på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Hans enorme evne til å tilgi og glemme vonde ting.

DET er en egenskap min elskede dessverre er dårlig på. Ville bare si til deg at du aner ikke hvor heldig du er ...jeg skulle ønske det var meg. Selvom min kjære har mange flotte egenskaper, så er han ikke flink til å tilgi og glemme :-/

Ta vare på og fortell ham hvor gla du er for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han får folk til å føle seg vel rundt seg fordi han er så aksepterende og tolerant som han er. Var det mer enn en? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...