Gå til innhold

Plukk ut EN egenskap ved din partner


Zirine

Anbefalte innlegg

Det er da alle hvis man bare finner ut hvordan - du også ;)

Ja , du har vel egentlig rett i det. Så hvis jeg ser bort fra DET ,så må det være at han er hjelpsom. Hjelper alle som spør ,så sant han kan. Skifte dekk for nabodama , være flyttehjelp for X antall venner , være sjåfør da sjefen sku til sverige med hesten , finne skolemat til ungene før han går på jobb om morningen , han tar sin del (og VEL så det)av arbeidet i stallen/fjosen , han stiller kort sagt opp der han trengs. På den måten blir han en mann som de fleste liker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    34

  • Bassisten

    3

  • favn

    3

  • Livia

    2

Mest aktive i denne tråden

At hun forstår meg og aksepterer mitt behov for å gjøre "mine ting" - og ser på det som noe helt selvfølgelig og naturlig....

Jeg er heldig jeg:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun forstår meg og aksepterer mitt behov for å gjøre "mine ting" - og ser på det som noe helt selvfølgelig og naturlig....

Jeg er heldig jeg:-)

Mvh

Det er bra, Goliath :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En???

Han er veldig tålmodig, men det tror jeg ikke er det jeg setter høyest.

Hmmm...tror det må bli hans evne til å like fart og spenning, på lik linje med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Øynene er sjelen. I øynene står alt skrevet.

I mitt tilfelle stemmer det ihvertfall. Jeg er en heldig mann. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan få meg til le så tårene triller og magemusklene verker. Gjerne av meg selv dersom jeg har vært litt vel selvhøytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, molli - det er et privilegie han har som gjør at han aldri kommer til å kjede seg :)

Ja, der sa du det! :-) Det finnes alltid to sider av en sak ! *he-he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...