Gå til innhold

Plukk ut EN egenskap ved din partner


Zirine

Anbefalte innlegg

Siden jeg er på veg vekk noen dager for å få tid til å tenke over forholdet og kanskje motivere meg til å tenke nytt, velger jeg å ikke tenke gjennom gode egenskaper. Jeg vet at han har mange og det får holde.

Måtte likevel skrive her fordi jeg synes du har gjort en liten terapi-jobb for mange og jeg fikk faktisk litt klump i halsen av de fine (og enkle) innleggene. Og at du har tatt deg tid til å positivt kommentere hvert eneste ett. Sikkert positivt for deg og garantert artig for alle å få en respons på sine ord.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    34

  • Bassisten

    3

  • favn

    3

  • Livia

    2

Mest aktive i denne tråden

Siden jeg er på veg vekk noen dager for å få tid til å tenke over forholdet og kanskje motivere meg til å tenke nytt, velger jeg å ikke tenke gjennom gode egenskaper. Jeg vet at han har mange og det får holde.

Måtte likevel skrive her fordi jeg synes du har gjort en liten terapi-jobb for mange og jeg fikk faktisk litt klump i halsen av de fine (og enkle) innleggene. Og at du har tatt deg tid til å positivt kommentere hvert eneste ett. Sikkert positivt for deg og garantert artig for alle å få en respons på sine ord.

mvh.

Tiden går og vi forandrer oss. Forandring er bra, men noen ganger glemmer vi å fortelle hverandre hva som skjer - og vi kommer bort fra hverandre selv om vi lever sammen.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår hva du sier, og jeg vil gjerne høre hva du kommer frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans godhet ovenfor meg og min sønn. Den er helt unik :o)

Veien til en kvinnes hjerte går gjennom barna - det_er_sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går og vi forandrer oss. Forandring er bra, men noen ganger glemmer vi å fortelle hverandre hva som skjer - og vi kommer bort fra hverandre selv om vi lever sammen.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår hva du sier, og jeg vil gjerne høre hva du kommer frem til.

Som jeg har skrevet andre ganger - jeg trodde han var den tause tøffe typen, men han er bare taus.

Var det så vel at det "bare" var forandringer han ikke sa noe om. Hva med å si noe som helst.

Sorry, jeg skulle egentlig ikke ødelegge denne skjønne tråden med mine frustrasjoner. Tastaturet bare klikket sånn helt av seg selv. ;-0

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare EN, kan jeg ikke få legge til et dusin?

Hvis jeg bare får velge én, så må det bli hans gode hjertelag :-)

På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men det klarer jeg ikke. Hun har nemlig to av dem, som de fleste kvinner....

;-)

ok conan, jeg skal gjøre det enklere for deg. Hvis jeg sier at hun er god i senga - klarer du den andre egenskapen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok conan, jeg skal gjøre det enklere for deg. Hvis jeg sier at hun er god i senga - klarer du den andre egenskapen da? :)

Nei, jeg vet ikke om jeg skal velge venstre eller høyre pupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans evne til å få meg til føle meg som verdens nydeligeste...når jeg føler meg fæl!

Og igjennom et langt liv, så er ikke det få ganger vi gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klara

"(Ikke undertegnet) er verre fordi det kan vera kven som helst. "Bassisten" kan berre vera meg.

At du ikkje skjønar forskjellen seier ikkje lite om deg..."

Hallo???? Om jeg skriver "klara" som nick kan vel det fortsatt være hvem som helst? Det utgjør INGEN forskjell fra om det står "ikke undertegnet". At du ikke ser DET sier det meste om deg...

Det kan være mange (ikke undertegnet) i en diskusjon, og da er det litt vanskeligere å holde styr på enn om en bruker feks. klara. laura, anonym i dag ol.

skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har skrevet andre ganger - jeg trodde han var den tause tøffe typen, men han er bare taus.

Var det så vel at det "bare" var forandringer han ikke sa noe om. Hva med å si noe som helst.

Sorry, jeg skulle egentlig ikke ødelegge denne skjønne tråden med mine frustrasjoner. Tastaturet bare klikket sånn helt av seg selv. ;-0

mvh.

Jeg har ikke lest dine innlegg, så du trenger ikke være redd for å gjenta deg selv :)

Jeg var en av dem som trodde og mente at man kunne leve sammen uten god kommunikasjon - snakke kunne jeg da gjøre med andre - men jeg tok fryktelig feil. God kommunikasjon ligger alltid i bunnen for gode forhold og viser seg å være en forutsetning for å kunne reparere noe som ikke er bra.

Du finner nok ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte?

Han har hjertelag for alle, både de som står han nærmest og de han ikke kjenner.

Han tar godt vare på sin lille familie. Han tenker med hjertet og gjør det han vet vi setter spesielt pris på. Han er meget flink til å glede oss.

Han har vært hjemme med vår datter siden hun ble født og han er en utrolig god og kjærlig far.

Men han har også omsorg for både min og sin familie, min mor, hans søstre, brødre, nieser og nevøer. Han bryr seg om dem og hjelper der han kan. Han er den de henvender seg til med problemer.

Han reiser seg for gravide damer på bussen og han hjelper vår gamle nabo hjem med bæreposene.

Han har alltid småpenger i lommen, han går ikke forbi en eneste tigger uten å gi både en liten oppmuntring og noen mynter.

Det siste rørte meg veldig. Han er oppvokst i et land der tiggere er et vanlig syn. Men i stedet for å bli forherdet og slutte å gi til utallige tiggere, så priser han seg lykkelig for at han er i stand til å gi litt til de som trenger det mer enn han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he.... han er lett å manipulere :-) *rå latter*

Det er da alle hvis man bare finner ut hvordan - du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...