Gå til innhold

Plukk ut EN egenskap ved din partner


Zirine

Anbefalte innlegg

Bare èn?

Det er så mye som kunne vært øverst på lista, men velger, etter nøye gjennomtenking, hans evne til omsorg for meg, ungene og alle han bryr seg om.

Det beste er at omsorgen kommer av lyst, ikke plikt.

Takk, Zirine! Det var godt å starte dagen med en påminnelse om den man elsker.

:o)

For å finne frem til en egenskap, må man tenke igjennom alle, så da er det kanskje ikke så ille likevel :)

Omsorg er ikke til å kimse av - men kanskje den egenskapen altfor mange av oss tar som en selvfølge? (vel, utenom deg da :) At omsorgen kommer av lyst og ikke plikt, forteller bare at du er elsket og det er jo deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    34

  • Bassisten

    3

  • favn

    3

  • Livia

    2

Mest aktive i denne tråden

Umulig å besvare. Straks _en_ egenskap dukker opp, trer fjorten andre fram og forlanger førsteplassen. Samspillet mellom alle egenskaper, tenker jeg vi sier...

Det er imidlertid klart at en mann som elsker meg har fordømt god smak :)

Men altså, med kniven på strupen, kan jeg kanskje trekke fram stemmen, den gjør meg skjelven og helt sigen.

Stemmen? Da har han rimelig god kontroll på deg - hvis han er i nærheten altså.

Kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett. - At vedkomande er glad i meg for den eg er...

Det er deilig basse, men kan vel neppe kalles for en egenskap? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...at han er ikke-eksisterende!

;-)

Ja, jeg har forstått det Sofie.

Menne .... på en skala fra 1 - 10 - hvor mye på leting er du nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være at han gjør og sier tilnærmet hva som helst for å få meg til å smile... Men mest av alt at han alltid klarer det på første forsøk.

Det er en fin egenskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen? Da har han rimelig god kontroll på deg - hvis han er i nærheten altså.

Kult ;)

Joda, hvis jeg noen gang har hatt et ønske om å miste all evt. motstandskraft og attpåtil nyte det fra innerst til ytterst, er den saken i boks. Og endatil hører jeg dårlig. Tør ikke tenke på følgende hvis hørselen hadde vært optimal.

Zirine-vennen, hvordan gikk så den store kvelden? Fornøyd Mann og Kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har forstått det Sofie.

Menne .... på en skala fra 1 - 10 - hvor mye på leting er du nå? :)

Det kommer helt an på hvor kåt jeg er....noen ganger 0, andre ganger 12,75!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor kåt jeg er....noen ganger 0, andre ganger 12,75!

;-)

*hehe* ok.

Vel, jeg skal be for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, hvis jeg noen gang har hatt et ønske om å miste all evt. motstandskraft og attpåtil nyte det fra innerst til ytterst, er den saken i boks. Og endatil hører jeg dårlig. Tør ikke tenke på følgende hvis hørselen hadde vært optimal.

Zirine-vennen, hvordan gikk så den store kvelden? Fornøyd Mann og Kvinne?

Eh ... vel ... jeg hadde søs på besøk, så de blei litt feil :) Men alle gode råd er notert i bakhodet mitt - jeg får nok bruk for dem skal du se.

Har favnen det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne frem til en egenskap, må man tenke igjennom alle, så da er det kanskje ikke så ille likevel :)

Omsorg er ikke til å kimse av - men kanskje den egenskapen altfor mange av oss tar som en selvfølge? (vel, utenom deg da :) At omsorgen kommer av lyst og ikke plikt, forteller bare at du er elsket og det er jo deilig :)

Siden vi nå er i det hjørnet! *s*

Jeg glemte å si at grunnen til at jeg nevnte 'omsorg' er fordi han gjør det så utrolig bra. Han får bestandig fram det beste i meg.

Om det kommer av at han elsker eller om han er "født sånn", vet jeg ikke helt sikkert. Men sikkert er det at jeg aldri har følt meg mer elsket enn av ham.

Men, nå er det din tur, Zirine; Kom med det!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare EN, kan jeg ikke få legge til et dusin?

Hvis jeg bare får velge én, så må det bli hans gode hjertelag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi nå er i det hjørnet! *s*

Jeg glemte å si at grunnen til at jeg nevnte 'omsorg' er fordi han gjør det så utrolig bra. Han får bestandig fram det beste i meg.

Om det kommer av at han elsker eller om han er "født sånn", vet jeg ikke helt sikkert. Men sikkert er det at jeg aldri har følt meg mer elsket enn av ham.

Men, nå er det din tur, Zirine; Kom med det!

:o)

Meg? Vel ... vi sender på samme frekvens. Det betyr mye å ikke føle seg alene i denne verdenen - når man er så sær som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ... vel ... jeg hadde søs på besøk, så de blei litt feil :) Men alle gode råd er notert i bakhodet mitt - jeg får nok bruk for dem skal du se.

Har favnen det bra?

Nåh... ja, nei... det skjønner jeg jo... familiær trekant hører liksom ikke hjemme på våre breddegrader.

Takk som spør, slett ikke verst. Et blandet forhold er knyttet til: Tre uker til deadline *skjelvende stemme*

Og du og dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...