Gå til innhold

Plukk ut EN egenskap ved din partner


Zirine

Anbefalte innlegg

Har jeg et problem når jeg ikke greier å komme på en eneste en?

Ja, spesielt når du ikkje greier å koma på eitt einaste nick heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    34

  • Bassisten

    3

  • favn

    3

  • Livia

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, spesielt når du ikkje greier å koma på eitt einaste nick heller.

Er du også av disse barnslige folkene her som henger seg så voldsomt opp i disse nick greiene? Hvorfor er "ikke undertegnet" så mye værre enn bassisten da liksom? Idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du også av disse barnslige folkene her som henger seg så voldsomt opp i disse nick greiene? Hvorfor er "ikke undertegnet" så mye værre enn bassisten da liksom? Idiot!

(Ikke undertegnet) er verre fordi det kan vera kven som helst. "Bassisten" kan berre vera meg.

At du ikkje skjønar forskjellen seier ikkje lite om deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

(Ikke undertegnet) er verre fordi det kan vera kven som helst. "Bassisten" kan berre vera meg.

At du ikkje skjønar forskjellen seier ikkje lite om deg...

"(Ikke undertegnet) er verre fordi det kan vera kven som helst. "Bassisten" kan berre vera meg.

At du ikkje skjønar forskjellen seier ikkje lite om deg..."

Hallo???? Om jeg skriver "klara" som nick kan vel det fortsatt være hvem som helst? Det utgjør INGEN forskjell fra om det står "ikke undertegnet". At du ikke ser DET sier det meste om deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han får meg til å le så jeg griner - nesten uansett hvor sur og lei jeg måtte være.

Det er en fin egenskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evnen til å se mulighetene fremfor problemene, og se på problemene som utfordringer.

Og er han i tillegg handlekraftig, så er han en sikker vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans mystiske evne til å holde ut med alle mine særegenheter og merkelige humørsyke innfall.

Nei, molli - det er et privilegie han har som gjør at han aldri kommer til å kjede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han er sevfølgelig god på utsiden også, men det jeg mente var at det finnes kun godt i han....= )

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er den han er. ;-)

Det kaller jeg en skikkelig posebetegnelse :) Nei, dette klarer du bedre asterix! Kom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han får folk til å føle seg vel rundt seg fordi han er så aksepterende og tolerant som han er. Var det mer enn en? ;-)

Ja, et skikkelig luresvar, men ok :) Hils!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, den var vanskelig! Bare EN egenskap?

Det er så mange egenskaper han har som til sammen gjør han til det flotte mennesket han er.

En av grunnene til at jeg elsker han, er pga måten han har taklet sønnen min på. Hans egen far behandlet han aldri bra, så å få en kjæreste som behandler sønnen min som om han skulle vært hans egen sønn, det syns jeg er fantastisk. :)

Så er han fabelaktig tålmodig. Har aldri møtt noe menneske som er så utrolig tålmodig.

Og så er det den utrolige samvittigheten hans. Han har en nesten litt for sterk samvittighet.

Han er tvers i gjennom god og snill. :)

Han har en herlig humor, så vi har det kjempemye artig sammen.

Og denne mannen skal jeg få gifte meg med om 21 dager :) heldig er jeg! :)

Det fler enn en egenskap Anki, men ok, siden du skal gifte deg så skal jeg ikke bråke om det :)

Jeg gleder meg på dine vegne over og ha funnet han. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare èn?

Det er så mye som kunne vært øverst på lista, men velger, etter nøye gjennomtenking, hans evne til omsorg for meg, ungene og alle han bryr seg om.

Det beste er at omsorgen kommer av lyst, ikke plikt.

Takk, Zirine! Det var godt å starte dagen med en påminnelse om den man elsker.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(Ikke undertegnet) er verre fordi det kan vera kven som helst. "Bassisten" kan berre vera meg.

At du ikkje skjønar forskjellen seier ikkje lite om deg..."

Hallo???? Om jeg skriver "klara" som nick kan vel det fortsatt være hvem som helst? Det utgjør INGEN forskjell fra om det står "ikke undertegnet". At du ikke ser DET sier det meste om deg...

Javisst. Alle med nick er noen tullinger som ikke skjønner noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...