Gå til innhold

spørsmål ang søknaden


Hugmee

Anbefalte innlegg

På søknaden som skal sendes barnevernet i kommunen står det at våre underskrifter skal bekreftes av offentlig tjenestemann eller advokat og stemples.

Hvem kan vi da bruke?

Søknaden fikk jeg beskjed om å sende tilbake ferdig utfyllt snarest så alle svar taes imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Vi brukte kemneren av alle ting. :-) Søsteren min jobber der, og hun fikk en kollega til å undertegne og stemple søknaden.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Ja det lurte vi også veldig på da vi skulle sende søknaden.

Vi brukte en ansatt i kommunen der jeg jobber. Tror hun er sekretær.

Alt du trenger er et offentlig stempel og en signatur fra noen som jobber på et offentlig kontor. Stillingstype er ikke viktig. Offentlig tjenestemann er alle som jobber innen for det offentlig og som kan bruke offentlig stempel.

Politi, advokat ol. kan også brukes dersom dette finnes i nærheten av der dere bor.

Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei

Mener å huske at det var de to som skrev sosialrapporten som bekreftet våre underskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet bekrefter underskrifter, og da kan dere, hvis dere bor på et litt større sted, gå i politivakta også etter vanlig arbeidstid -- tror jeg :). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro innom nærmeste politistasjon. Hadde med gyldig legitimasjon, og skrev under med politimannen som øyenvitne. Etterpå stemplet og underskrev han på at vi virkelig var de vi utgav oss for å være.

Hvem som helst kan bevitne underskriftene deres, bare det er en offentlig tjenestemann..... som alle de andre også har sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, de som hjalp oss var de på sosialkontoret/barnevernet, saksbehandleren vår.

Lykke til med søknaden, håper ting går raskt med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...