Gå til innhold

Natutulog,natutulog,si lolo

Anbefalte innlegg

vannkastanje

Har fått tilsendt en kasett fra Filippinene med barnesanger, så nå er øvinga i gang. Utrolig morsomt, håper at jeg klarer å lære meg en sang eller to ( det fulgte tekst med)

De fleste sangene er med melodier som vi kjenner her hjemmefra, uansett så er det godt å ha noe å gjøre i ventetia.

Ha en fin helg alle sammen : - )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56861-natutulognatutulogsi-lolo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vannkastanje!

Dette høres spennende ut! Vi har en gutt på 2 1/2 som vi hentet i februar i fjor fra Manila, og er i gang med en ny prosess - også fra Filippinene. Hvor fikk du tak i kassetten? Vi er også på utkikk etter lysbilder eller en bra video fra Filippinene - vi skal nemlig holde samlingsstund i juniors barnehage og snakke om adopsjon og Filippinene. Da vi hentet junior var vi bare i Manila og fikk ikke sett så mye annet enn hotellet og kjøpesentrene rundt :-) Neste gang planlegger vi en lengre ferie for å bli mer kjent med landet.

Hvis du vil maile meg privat, bruk [email protected]

Hilsen

vannkastanje

Hei Vannkastanje!

Dette høres spennende ut! Vi har en gutt på 2 1/2 som vi hentet i februar i fjor fra Manila, og er i gang med en ny prosess - også fra Filippinene. Hvor fikk du tak i kassetten? Vi er også på utkikk etter lysbilder eller en bra video fra Filippinene - vi skal nemlig holde samlingsstund i juniors barnehage og snakke om adopsjon og Filippinene. Da vi hentet junior var vi bare i Manila og fikk ikke sett så mye annet enn hotellet og kjøpesentrene rundt :-) Neste gang planlegger vi en lengre ferie for å bli mer kjent med landet.

Hilsen

Mannen min har en kompis som er gift med ei dame fra Filippinene. Jeg fikk henne til å kjøpe med seg en barnekasett, da jeg hørte at hun var på ferie der nede. Er ellers veldig spent på turen nedover, men det blir ei god stund ennå å vente.

Håper at papirene våre snart er ferdige oversatt slik at de kan bli sendt.

Hei Vannkastanje!

Hilsen

Lonely planet har en fin video om Filippinene, men den er ikke spesielt rettet mot barn. Ellers er Michael Palins video "Full circle"-episode 4-6 å anbefale. Det er sammeprogrammet som ble sendt på NRK tidligere.

Vi har forresten flere barnekassetter med filippinsk tekst hvis du ønsker å låne noen av dem. I tillegg har vi den filippinske nasjonalsangen innspilt på kassett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...