juliet2 Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei! Takk for svaret og trøsten fra deg. Vel, jeg er ikke helt avskremt, som sagt dersom det ikke kommer frem opplysninger som gjør at vi ikke bør prøve å få flere barn, så vil vi prøve igjen. Har allerede booket plass i køen til nytt forsøk. Det hjalp veldig godt. Så vi krysser fingrene og håper på det beste, at vi lykkes igjen. Når det gjelder poitikkerne tør jeg ikke håpe, følger bare med i saken. Jeg prøver å skåne meg selv for en gedigen skuffelse dersom det ikke blir noen stats-støtte. Jeg tar gjerne en egenbetaling på 7 - 8.000,-, det bør være overkommelig for de fleste og er langt fra de 25-30.000,- hvert forsøk koster i dag. Så fint at dere lyktes på egenhånd! Det sies at det kan vi også, men trenger like mye flaks som for å vinne i lotto. Så det har jeg sluttet å håpe på. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57045-tittel-mangler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.