Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Takk for svaret og trøsten fra deg.

Vel, jeg er ikke helt avskremt, som sagt dersom det ikke kommer frem opplysninger som gjør at vi ikke bør prøve å få flere barn, så vil vi prøve igjen.

Har allerede booket plass i køen til nytt forsøk. Det hjalp veldig godt. Så vi krysser fingrene og håper på det beste, at vi lykkes igjen. Når det gjelder poitikkerne tør jeg ikke håpe, følger bare med i saken. Jeg prøver å skåne meg selv for en gedigen skuffelse dersom det ikke blir noen stats-støtte. Jeg tar gjerne en egenbetaling på 7 - 8.000,-, det bør være overkommelig for de fleste og er langt fra de 25-30.000,- hvert forsøk koster i dag.

Så fint at dere lyktes på egenhånd!

Det sies at det kan vi også, men trenger like mye flaks som for å vinne i lotto. Så det har jeg sluttet å håpe på.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57045-tittel-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...