Gå til innhold

Sjalusi??

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Hei!

Dama og jeg har bra forhold, altså i den grad at vi er med hverandre og snakker sammen, deler følelser sammen, fester sammen og ser på tv sammen mm..

Det som irriterer meg så kraftig er at jeg så altfor lett blir sjalu. Og jeg føler at jeg hele tiden må ha en slags "kontroll" over hva hun gjør, hvor hun er osv.. Hun har også veldig lite jentevenner noe som gjør at hun ofte er med bare gutter. Dette gjør meg veldig sjalu og kanksje litt mistenksom. Men innerst inne vet jeg jo at hun elsker meg, og bare meg.

Har snakka såvdt om dette med henne, men jeg er redd for at hun lett kan mistolke det, for jeg stoler jo på henne. Men samme hva jeg gjør så ligger det en slags vond følelse inni meg.

Noen andre som har opplevd dette og har evt. tips eller kommentarer å komme med. Er takknemlig for alt:)

Hilsen en som elsker dama si!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
happy1365380345
Skrevet

Sjalusi er en naturlig del av å elske, for man blir redd for å miste noe som er godt i livet sitt. Skulle det allikevel skje så skjer det, uten at du kan gjøre noe med det. Forsøk å jobb med deg selv og for all del ikke plag henne med dette mer enn nødvendig da vil du til slutt drepe kjærligheten. Elsker hun deg så er hun også sjalu i en eller annen grad. Det bare er sånn. Bruk tiden sammen godt, ta vare på hverandre, lev i nuet og bekymre deg ikke for fremtiden. Den må du uansett ta som den kommer. Bruk heller tidn og kreftene dine på å vise at du elsker henne. Kanskje dette plager deg ekstra fordi du av en eller annen grunn føler at du ikke er "verdt" å elske. Kanskje du har blitt sviktet av noen du elsker. Jeg vet ikke, men ikke la dette ødelegge det fine du tydeligvis nå har. Det er ikke lett å ikke tenke, men gjør et tappert forsøk. Du vil få det bedre da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...