Salina Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Snufs.... En vond dag. Nok en vond dag.. Må bare tømme meg litt.. Var innom SnartMamma igjen, og leste innleggene på juli-klubben.. Det er så vondt! Det var jo min klubb det.. Nå skulle jeg ønske at jeg aldri hadde blitt gravid i det heletatt. Hater alt! Dagene er forferdelige å komme igjennom. Er glad for hver kveld jeg kan legge meg til å sove. Jeg er lissom ikke med lengre, flyter bare med.. Liker å sove jeg.. Da er alt glemt for en stund. Har heldigvis ikke mareritt, så drømmene blir heller som et fristed. Nå sitter jeg her med en fordømt oppgave jeg ikke har konsentrasjon til å skrive i det heletatt. Ute skinner sola, og det er sommer! Men jeg hater alt. Har et sterkt ønske å bli gravid igjen, for igjen å få noe å se frem mot. Ha noe å leve for.. Fremtiden virker så uendelig langt unna. Men jeg er samtidlig så redd for at noe galt skal skje neste gang også, og det vet jeg at jeg ikke klarer! Jeg trodde en liten stund her at jeg var gravid igjen. Mensen var en uke forsinket, og noen tegn var der. Jeg merket at humøret sted betraktelig, og alt virket lysere. Men så kom mensen da, og med det, mørket igjen.. Den 13. skal vi forresten på ettersamtale. Hva skjer der? Sosionomen vår visste ikke helt om obduksjonsrapporten ble ferdig til da, så hva skal vi da snakke om? Ikke f**n om jeg sitter der og bretter meg ut for ukjente mennesker! Jeg har vanskeligheter nok med å snakke med mannen min.. Håper alle har det bedre enn meg nå. Klem: Hanah 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57233-tittel-mangler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tankefull Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Kjære Hanah! Ville bare sende deg en klem og si at uansett hvor vondt du har det nå:du kommer gjennom dette også!Det er utrolig hva vi klarer når vi må.Et ordtak:"Du kan ikke hindre sorgen`s fugl i å fly over ditt hode,men du kan hindre at den bygger rede i ditt hår." Håper dagene fremover blir lettere for deg enn dagen idag! Klem fra Nestor sin mamma. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57233-tittel-mangler/#findComment-240296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliet2 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei Salina! Jeg skjønner godt hvordan du har det. Har mange av de samme følelsene selv. Det er derfor jeg synes det er så tungt å vite at vi må gjennom ny IVF behandlig for å ha mulighet for å bli foreldre igjen. Det er billig ca. 30.000,- for et forsøk.(Det var et forsøk på ironi). Jeg håper av hele mitt hjerte at du blir gravid igjen når du føler deg klar for det. Er tilbake i jobb igjen (startet i går) og må innrømme at jeg også har vansker med å konsentrere meg. Jeg skal også på kontroll 13. vi får tenke på hverandre da. Tenker på alle her inne på forumet, det er godt at vi har hverandre. Vi er så såre, så hudløse i den sorg vi går gjennom. Det er da det er en trøst å vite at den trekanten i hjertet etterhvert får avslipt hjørnene sine. Da vil nok ting være noe lettere. Slik det er nå er alt ferskt. Og alle ting blir så forsterket. Jeg hadde verdens verste dag i går. Som om ikke det var nok at alt gikk på tverke, så fikk jeg brev fra trygdekontoret: "Deres krav om gravferdsstønad vedr. dødfødt barn er innvilget". Jeg vet at gutten min er død, men trenger de å skrive det på den måten??? Som du ser jeg har også vonde dager, håper det er en trøst at du ikke er alene. Med tiden skal vi lære å leve med dette også. Og husk kjære du, det vi holder på med nå er å krabbe rundt - men snart en dag skal vi reise oss og sette en fot foran den andre og ta første skritt. Denne prosessen skal vi gjenta hele tiden - og tilslutt kalles det å gå. Stor klem til deg!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57233-tittel-mangler/#findComment-240733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.