Gjest batteri Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 På torsdag har vi examen. Kom opp i norsk...det var helt greit det, for så vidt. Fikk også standpunkt karakterene idag...huff.Fullt av firere, mange kunne jeg ha fått 5 i...spes.engelsk. Hvorfor jobba jeg ikke mer med det prosjektet som var helt avgjørende for karakteren min?Hvorfor rakk jeg ikke hånda ofte nok opp i krl og norsk? Jeg har et stort ønske om å komme inn på musikk,dans,drama. Vet jo ikke hva snitt jeg må ha for å komme inn i år. det er ikke noe annet jeg kunne tenke meg å gjøre etter 10 klasse. jeg har så &/%&/%Y( lyst å gå på dans og musikk. Fikk bare 4 5 `ere. resten 4 `ere,utenom en 2 `er.(jeg vet,jeg vet...)Og snitter er vel 4,1 eller 4,2. Håper så inderlig det går godt på examen, skal satse på 6 `er (faktiskt!) Åååååhhh......noen andre som har fått standpunkt kar. og ikke er helt fornøyd? jeg føler meg ikke "god nok", nesten alle jentene i klassen fikk dritgoe karakterer. Er nok litt misunnelig ja.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57297-karakterer-og-eksamen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.