Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå 3 mnd og blitt stor jente. Værre er det med mammaen, for hun er absolutt ingen stor jente lengre. Jeg er nemlig nå 5 kg lettere enn før jeg ble gravid og da syntes jeg at jeg var akkurat passe. Nå som vekta er på 47 kg begynner jeg å bli bekymret. Hvor stopper det?? Jeg vet ikke om det er fordi jeg tok av meg i begynnelsen av svangerskapet at jeg er mindre nå enn før, eller om det er pga ammingen. Synes selv jeg spiser som en hest nå sammenlignet med tidligere... Gjerne en middag ekstra + en skive ekstra for hvert av brødmåltidene. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg gå over til morsmelkerstatning sånn at jeg får beholde noe av næringen selv, eller er det ikke sånn det funker??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57331-hjelp-jeg-skromper-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...