Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har en datter på akkurat 3 mnd som var 3860g og 50 cm da hun ble født. Nå veier hun 7 kg og er 60 cm og er en riktig "plugg". Jeg ammer henne, men i det siste (de siste to uker) har hun begynt å forlange mat veldig ofte både dag og natt og nå lurer jeg på om hun rett og slett trenger noe mer? Hun er jo veldig stor...

Har lagt henne ofte til puppen for å få opp produksjonen, men likevel virker hun ikke helt fornøyd og på natten føler jeg at jeg ligger og ammer konstant...

Hva vil du råde oss til? Har prøvd å gi henne flaske, men hun vil ikke ta den. Hva og hvordan løser vi dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57356-stor-baby-f%C3%A5r-hun-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære gurvin. Det er ikke uvanlig med litt lengre økeperioder på det alderstrinnet. Tilby brystet så ofte hun vil. Du kan regne, med at dette er forbigående, men slitsomt.Fast føde er ikke å anbefale før tidligst ved 4 måneders alder og starter man med morsmelkserstatning så blir det ofte mer og mer. Et alternativ er å pumpe litt ekstra om du har tid og å gi dette med kopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...