Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Nei, men det har naboene. Det vet vel ikke naboene DINE ? De er jo så opptatt av å kjøre frem og tilbake med bilen sin...*ler* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Det vet vel ikke naboene DINE ? De er jo så opptatt av å kjøre frem og tilbake med bilen sin...*ler* Det er bare en unnskyldning de bruker for å få et glimt av meg på balkongen. 0 Siter
Gjest pirrka Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Har ein stk. litt sexy nabo, og ein temmeleg sexy på nabokontoret. Litt OVER temmeleg sexy, faktisk. 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Det er bare en unnskyldning de bruker for å få et glimt av meg på balkongen. Javisst ja... javisst..... *hoster* Funnet ut når Snuppa kommer ? 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Har ein stk. litt sexy nabo, og ein temmeleg sexy på nabokontoret. Litt OVER temmeleg sexy, faktisk. Det hørtes jo fint ut :-) he,he... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Javisst ja... javisst..... *hoster* Funnet ut når Snuppa kommer ? Kommer i 6-tida i kveld. 0 Siter
nanna Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Tja... Man må vel kunne si at det er minst én. Til nøøød to. Men det er vel ikke så verst? 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Kommer i 6-tida i kveld. Når hun kommer HIT tenkte jeg dah...*støønnnn* Dumt dere skal på fest ,hvis vi ikke drar til Bergen skal vi kose oss med grilling og god mat :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Tja... Man må vel kunne si at det er minst én. Til nøøød to. Men det er vel ikke så verst? Nei , det er ganske bra. Jeg har EN som er "godkjent" under tvil ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Når hun kommer HIT tenkte jeg dah...*støønnnn* Dumt dere skal på fest ,hvis vi ikke drar til Bergen skal vi kose oss med grilling og god mat :-) *Hulk* Vil ikke i bursdag! Går jo glipp av all verden denne helga; Joppe O'Neill, grilling, doling og Syd Afrika - Slovenia + Brasil - Kina!!!! Kanskje jeg brekker et bein. *Håpe* 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Overhodet ikke ;-)) Men _våre_ naboer ville sagt JA ;-)) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 *Hulk* Vil ikke i bursdag! Går jo glipp av all verden denne helga; Joppe O'Neill, grilling, doling og Syd Afrika - Slovenia + Brasil - Kina!!!! Kanskje jeg brekker et bein. *Håpe* Går jo glipp av all verden denne helga; Amy Ragla Shantelle, grilling, doling og Syd Afrika - Slovenia + Brasil - Kina!!!! 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 *Hulk* Vil ikke i bursdag! Går jo glipp av all verden denne helga; Joppe O'Neill, grilling, doling og Syd Afrika - Slovenia + Brasil - Kina!!!! Kanskje jeg brekker et bein. *Håpe* Syns faktisk nesten synd på deg :-) Ingen som TVINGER deg til å gå i bursfag vel ? Hvem sin bursdag ? Noen jeg kjenner? 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Overhodet ikke ;-)) Men _våre_ naboer ville sagt JA ;-)) Selvsagt...selvasgt :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Syns faktisk nesten synd på deg :-) Ingen som TVINGER deg til å gå i bursfag vel ? Hvem sin bursdag ? Noen jeg kjenner? Ja. Og jo, jeg har lovt å gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.