sibadulla Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Hei! Har hørt at Disney Store finnes i Bangkok bl.a. (fant den bare i Singapore, men...?). Sikkert mange andre fine barneklærbutikker også ;-) I disse internasjonale franchisebutikkene, finner man høst- og vinterklær der? Eller er det bare sommerklær i hyllene? Blir gøy å endelig kunne gå inn i disse fine butikkene å kjøpe antrekk til min SØNN ;-)))) Ikke bare til nevøer som tidliger ;-) Hilsen en utålmodig ventende 0 Siter
geth Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Gled deg! Min erfaring er at de store kjøpesentrene i Bangkok har det meste. Jeg kjøpte tøy til vår sommer og høst. Noen av de vi reiste sammen med fant visstnok også noe vintertøy ( ikke for de kaldeste periodene). Det er snart to år siden vi kom hjem, og ennå har jeg noe tøy jeg ikke har fått tatt i bruk. Det meste av tøy må kjøpes i Bangkok. I Hua Hin var det svært begrenset utvalg av tøy Jeg hopper i stolen hver gang det ringer inn på min direktelinje. I dag er det jo 3 måneder siden tildeling. Spent Geth! 0 Siter
sibadulla Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 Gled deg! Min erfaring er at de store kjøpesentrene i Bangkok har det meste. Jeg kjøpte tøy til vår sommer og høst. Noen av de vi reiste sammen med fant visstnok også noe vintertøy ( ikke for de kaldeste periodene). Det er snart to år siden vi kom hjem, og ennå har jeg noe tøy jeg ikke har fått tatt i bruk. Det meste av tøy må kjøpes i Bangkok. I Hua Hin var det svært begrenset utvalg av tøy Jeg hopper i stolen hver gang det ringer inn på min direktelinje. I dag er det jo 3 måneder siden tildeling. Spent Geth! Hei på deg! Ja, nå begynner det å ta på å vente... Deilig at vi har unnagjort 3 mnd iallfall! Kjenner ei som er i Bangkok og henter nå.. Sukk! Sitter og tenker; hva gjør de nå, nå har de møtt h*n osv. :-) Tenk om det hadde vært oss! Men snaaaart... Klem, 0 Siter
thaimor Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg har samme erfaring som geth. Det er utrolig mye fint på de store kjøpesentrene. Billig er det også i forhold til tilsvarende her hjemme. Kan vel ikke akkurat si jeg så dynejakker og utedresser, men vår-, sommer- og høstklær kan du boltre deg fritt i!!! ...og ikke å forglemme, sko!!! Si meg, kribler det i shoppinggenene? 0 Siter
sibadulla Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 Jeg har samme erfaring som geth. Det er utrolig mye fint på de store kjøpesentrene. Billig er det også i forhold til tilsvarende her hjemme. Kan vel ikke akkurat si jeg så dynejakker og utedresser, men vår-, sommer- og høstklær kan du boltre deg fritt i!!! ...og ikke å forglemme, sko!!! Si meg, kribler det i shoppinggenene? Svaret er JA! ;-) Gleder meg!!! Dessuten må jeg bare finne på noe å skrive om her på dol, for jeg blir snart GAL av å vente! Deilig å ha dere der "ute" ;ø) Oj, den var ny. Skulle vært en o som nese, men så ganske morsom ut med ø! Nå må jeg jobbe litt igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.