Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hørt at Disney Store finnes i Bangkok bl.a. (fant den bare i Singapore, men...?). Sikkert mange andre fine barneklærbutikker også ;-)

I disse internasjonale franchisebutikkene, finner man høst- og vinterklær der? Eller er det bare sommerklær i hyllene?

Blir gøy å endelig kunne gå inn i disse fine butikkene å kjøpe antrekk til min SØNN ;-)))) Ikke bare til nevøer som tidliger ;-)

Hilsen en utålmodig ventende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57431-kj%C3%B8p-av-barnekl%C3%A6r-i-bangkok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gled deg! Min erfaring er at de store

kjøpesentrene i Bangkok har det meste. Jeg kjøpte tøy til vår sommer og høst. Noen av de vi reiste sammen med fant visstnok også noe vintertøy ( ikke for de kaldeste periodene). Det er snart to år siden vi kom hjem, og ennå har jeg noe tøy jeg ikke har fått tatt i bruk. Det meste av tøy må kjøpes i Bangkok. I Hua Hin var det svært begrenset utvalg av tøy

Jeg hopper i stolen hver gang det ringer inn på min direktelinje. I dag er det jo 3 måneder siden tildeling.

Spent Geth!

Gled deg! Min erfaring er at de store

kjøpesentrene i Bangkok har det meste. Jeg kjøpte tøy til vår sommer og høst. Noen av de vi reiste sammen med fant visstnok også noe vintertøy ( ikke for de kaldeste periodene). Det er snart to år siden vi kom hjem, og ennå har jeg noe tøy jeg ikke har fått tatt i bruk. Det meste av tøy må kjøpes i Bangkok. I Hua Hin var det svært begrenset utvalg av tøy

Jeg hopper i stolen hver gang det ringer inn på min direktelinje. I dag er det jo 3 måneder siden tildeling.

Spent Geth!

Hei på deg!

Ja, nå begynner det å ta på å vente... Deilig at vi har unnagjort 3 mnd iallfall!

Kjenner ei som er i Bangkok og henter nå.. Sukk! Sitter og tenker; hva gjør de nå, nå har de møtt h*n osv. :-) Tenk om det hadde vært oss! Men snaaaart...

Klem,

Jeg har samme erfaring som geth. Det er utrolig mye fint på de store kjøpesentrene. Billig er det også i forhold til tilsvarende her hjemme. Kan vel ikke akkurat si jeg så dynejakker og utedresser, men vår-, sommer- og høstklær kan du boltre deg fritt i!!! ...og ikke å forglemme, sko!!!

Si meg, kribler det i shoppinggenene? :)

Jeg har samme erfaring som geth. Det er utrolig mye fint på de store kjøpesentrene. Billig er det også i forhold til tilsvarende her hjemme. Kan vel ikke akkurat si jeg så dynejakker og utedresser, men vår-, sommer- og høstklær kan du boltre deg fritt i!!! ...og ikke å forglemme, sko!!!

Si meg, kribler det i shoppinggenene? :)

Svaret er JA! ;-) Gleder meg!!!

Dessuten må jeg bare finne på noe å skrive om her på dol, for jeg blir snart GAL av å vente!

Deilig å ha dere der "ute" ;ø) Oj, den var ny. Skulle vært en o som nese, men så ganske morsom ut med ø!

Nå må jeg jobbe litt igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...